Madrigal Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hei, jeg befinner meg altså for øyeblikket i en tilværelse hvor jeg ikke har tilgang til en pc som er kraftig nok til å spille WoW på. Dette liker jeg svært dårlig, siden jeg skal befinne meg i denne tilværelsen de kommende seks ukene. Derfor lurer jeg på hvilke muligheter som finnes for å leie en pc for en kort periode. Jeg er ute etter en realtivt kraftig laptop (WoW) som jeg kan leie i én måned, for deretter å levere den tilbake. Noen forslag? Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Problemet med Leasy slik jeg forstår det er at man ikke kan levere varen tilbake, men at man kjøper en vare som man nedbetaler over tid. Dette er i så fall ikke aktuelt, siden jeg ikke vil kjøpe meg en ny pc, kun leie for én måned. Har Elkjøp eller lignende elektokjeder noen slik tilbud? Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Tror du skal slite med å finne korttidsutleie av it-utstyr... Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 leier ikke thorn ut? Eller er det bare nedbetaling der også? Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hei, jeg befinner meg altså for øyeblikket i en tilværelse hvor jeg ikke har tilgang til en pc som er kraftig nok til å spille WoW på. Dette liker jeg svært dårlig, siden jeg skal befinne meg i denne tilværelsen de kommende seks ukene. Derfor lurer jeg på hvilke muligheter som finnes for å leie en pc for en kort periode. Jeg er ute etter en realtivt kraftig laptop (WoW) som jeg kan leie i én måned, for deretter å levere den tilbake. Noen forslag? 8765783[/snapback] "Låne" en på fra elkjøp i 30 dager ? (Ingen moralisering takk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå