St Thicket Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ingenting er så fett som et par slengbukser. Mitt siste par slengbukser som jeg kjøpte i det herrens år 2001 har blitt så slitt at jeg ikke tør å bruke dem lengre. Kanskje på tide å oppgradere garderoben? Problemet er bare at alle butikkene som jeg bruker å handle i har sluttet å føre slike bukser. Jeg handler for det meste på Jack&Jones, Selected og Blend... Noen som har sett slengbukser i det siste? Fortrinnsvis i Bergen, eventuelt i Oslo? Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Problemet med fretex er at de har så sinnssykt mye forskjellig. Når man endelig har funnet det man leter etter, er selvfølgelig størrelsen feil... Jeg er ikke av dem som elsker å gå timesvis i butikker for å finne den "perfekte" buksa. Jeg vil inn, plukke med meg det jeg trenger, betale og gå ut... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 OT, men hvorfor ønsker du å gå i bukser med sleng? Lenke til kommentar
Romhelten Spiff Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg likte også å gå med litt sleng i buksene. Har lange og stilkete bein så det passer liksom ikke så godt med smale bukser. Carlings har som regel bukser jeg liker... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg likte også å gå med litt sleng i buksene. Har lange og stilkete bein så det passer liksom ikke så godt med smale bukser. 8772721[/snapback] Jeg synes det er kult med tighte busker om du har tynne bein. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Enig ang thighte jeans. Ta en titt på nudie-jeans. http://www.nudiejeans.com/fitguide/ EDIT: Selges på Carlings. Endret 3. juni 2007 av wrangler Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 OT: Vi lever i 2007 8774203[/snapback] Det er like sant som at du er 15 år.... Du er kanskje en av dem som skal se ut som alle andre, og ikke skille deg nevneverdig ut i mengden. Jeg er 26. Jeg kan huske de glade slengdager! Det kan da ikke skade å se litt retro ut selv om vi lever i 2007? Jeg har skjegg... det er vel også retro det? Ikke nok med det... jeg bruker briller! Gud bedre... VI LEVER JO I 2007! Hørt om LINSER eller? Og så tilbake til temaet: De dær Nudie Jeans så ikke så halvgale ut, men den bootcut-modellen var ikke akkurat "storsleng". Var det sleng i det hele tatt? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 OT: Vi lever i 2007 8774203[/snapback] Det er like sant som at du er 15 år.... Du er kanskje en av dem som skal se ut som alle andre, og ikke skille deg nevneverdig ut i mengden. Jeg er 26. Jeg kan huske de glade slengdager! Det kan da ikke skade å se litt retro ut selv om vi lever i 2007? Jeg har skjegg... det er vel også retro det? Ikke nok med det... jeg bruker briller! Gud bedre... VI LEVER JO I 2007! Hørt om LINSER eller? Og så tilbake til temaet: De dær Nudie Jeans så ikke så halvgale ut, men den bootcut-modellen var ikke akkurat "storsleng". Var det sleng i det hele tatt? 8774394[/snapback] Var litt unødvendig av meg og poste den posten, men bare så det er sagt er jeg ikke en av de du omtaler i det jeg har markert med fet skrift Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Var litt unødvendig av meg og poste den posten, men bare så det er sagt er jeg ikke en av de du omtaler i det jeg har markert med fet skrift 8774517[/snapback] Ja, jeg kunne vel latt være å la meg provosere, men ettersom du faktisk postet den kommentaren kunne jeg ikke unngå å kommentere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå