oophus_3do Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg tok ett kjapt søk men fant stort sett bare tråder som var >5,6 sider lange. Spørsmålet er vell som i overskriften, er det mulig å koble G25 rattet til xbox 360'en? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg tok ett kjapt søk men fant stort sett bare tråder som var >5,6 sider lange. Spørsmålet er vell som i overskriften, er det mulig å koble G25 rattet til xbox 360'en? 8765581[/snapback] Nei, det er det ikke dessvere. Det beste rattet til 360 idag er microsoft rattet som er trådløst. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Det er jo utrolig synd da.... Blir jo litt sløs å køpe det microsoft rattet når jeg allerede har dette liksom. Ingen rykter om att det vil bli laget noe som kan støtte det i fremtiden heller? Er det ikke slik att man kan bruke det microsoft rattet til pcen da? Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hvor mye koster Microsoft sitt da? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hvor mye koster Microsoft sitt da? 8771294[/snapback] 999,- inkl. PGR3, kan brukes sammen med PC'en ja. Du trenger bare et adapter av denne typen siden det er trådløst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå