Toxon Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Når man kjøper kabinett, får man med mange forskjellige inn/ut-paneler, slik at minst én passer hovedkortet ditt, eller følger det med ett passende når du kjøper hovedkort? Grunnen jeg spør er jeg vurderer å kjøpe dette kabinettet, men ser på det nederste bildet at det har et inn/ut-panel som ikke vil passe mitt gjeldende hovedkort. Trodde det var standardisert... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Du får alltid med I/O-shield/bakplate når du kjøper hovedkort. Med mindre du kjøper et demokort, da hender det man kun får kortet og ikke noe annet. Lenke til kommentar
Toxon Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Takk! Jeg har i grunn lite peiling på datamaskiner. Synes det var rart de skrev dette da: "The back of the Soprano is pretty typical of a mid-tower case; seven expansion slots, 120mm exhaust fan, an I/O shield that is of pretty decent quality, and the PSU opening." Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Ja, det passer ikke til så mange hovedkort, da det ser ut til kun å ha de mest grunnleggende portene (PS/2, 2xUSB, seriell og parallell). De fleste hovedkortprodusenter har sitt eget oppsett på akkurat det, derfor gir de med sitt eget I/O-shield. Edit: Det I/O-shieldet som måtte følge med kabinettet er jo også løst, så det er ikke noe problem å bytte det ut. Endret 2. juni 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå