Gå til innhold

Kis skylder meg penger, hvordan få dem betalt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom til å tenke på han duden jeg deler hybel med, han har skylt meg et par tusen spenn siden i fjor elns.

Jeg har sagt det til han flere ganger, men får bare som svar at jeg skal få den innen en viss tid, jeg har enda ikke fått dem.

For min del har vi begge 1900 hver i depositum på hybelen så jeg er ganske sikker på det ordner seg ved at jeg får hans depositum, men alikavell satans plagsomt når fyren sier "du skal få dem innen en måned" og sier en mnd senere "jeg har ikke så mye penger akuratt nå".

Han har råd til å fylle kjøleskapet med øl hver forbanna helg, men å betale meg, nei det er ikke snakk om.

OMG, jeg skal slutte å skrive nå, merker jeg blir bare mer og mer irritert etterhvert som jeg skriver.

Kjenner situasjonen så godt, traff spikeren på hohet for min del!

 

*Edit: leif

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
er du større og sterkere enn han? da kan du true han, ellers kan du sende noen på han, feigt men jaja.

8770474[/snapback]

 

Forbanna usiviliserte vi skulle være da.

8773879[/snapback]

 

Ja?

8779115[/snapback]

 

herregud tror du at han gidder å gi pengene bare fordi at noen sender ha 20 mails, 12 SMSer og 3 brev hver dag?

 

noen fatter det ikke, da må det vold til.

Lenke til kommentar
herregud tror du at han gidder å gi pengene bare fordi at noen sender ha 20 mails, 12 SMSer og 3 brev hver dag?

 

noen fatter det ikke, da må det vold til.

 

Agreed :] .

8779712[/snapback]

 

 

Vold må da absolutt ikke til.

 

Jeg siterer Robert Hawkins i Jericho:

 

"It's not the torture that make people talk. It's the fear of torture..."

Endret av Tee-Zee
Lenke til kommentar
herregud tror du at han gidder å gi pengene bare fordi at noen sender ha 20 mails, 12 SMSer og 3 brev hver dag?

 

noen fatter det ikke, da må det vold til.

 

Agreed :] .

8779712[/snapback]

 

 

Vold må da absolutt ikke til.

 

Jeg siterer Robert Hawkins i Jericho:

 

"It's not the torture that make people talk. It's the fear of torture..."

8781901[/snapback]

hvis du er sterk: kjør ha inn i veggen å spør fint om pengene?

Lenke til kommentar
Kom til å tenke på han duden jeg deler hybel med, han har skylt meg et par tusen spenn siden i fjor elns.

Jeg har sagt det til han flere ganger, men får bare som svar at jeg skal få den innen en viss tid, jeg har enda ikke fått dem.

For min del har vi begge 1900 hver i depositum på hybelen så jeg er ganske sikker på det ordner seg ved at jeg får hans depositum, men alikavell satans plagsomt når fyren sier "du skal få dem innen en måned" og sier en mnd senere "jeg har ikke så mye penger akuratt nå".

Han har råd til å fylle kjøleskapet med øl hver forbanna helg, men å betale meg, nei det er ikke snakk om.

OMG, jeg skal slutte å skrive nå, merker jeg blir bare mer og mer irritert etterhvert som jeg skriver.

8769573[/snapback]

 

Kan du ikke bare begynne og forsyne deg av øllen hans da. Ta og skriv av hvor mye du tar av han vær gang, så dy hvet når du har sanka inn summen din.

Lenke til kommentar

Kjipe for er det værste jeg vet! Jeg blir sur bare jeg tenker på det

Det beste er nok å bare snakke med han eller stjele lommeboka hans ^^

 

Har en fyr som skylder meg 550,- for et skjermkort. sendte kødden akkurat en sms, skal begynne å ringe han tidlig hver lørdag (starter 0700på jobben :D), sende mails og gratis sms fra nettet.

 

En annen skylder meg 200,- og noen andre skylder meg 100,-

 

 

Hvis folk hadde vært ærlige og gitt meg casha mine hadde jeg nesten vært rik

Lenke til kommentar

Har du sagt det til foreldra hans at han skylder deg penger? Det er kanskje det første du bør gjere. Viss ikkje det funker, kan du jo alltids sende massevis sms (gratis frå nettet) og/eller spamme innboksen hans. ;)

 

Edit: Kva forhold har du til han? Er han ein i klassen din elns, samme alder?

Endret av Armenosos
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Er det så lurt å snakke med foreldrene hans da? Da vil du jo garantert få høre det neste skoledag at du sladra til foreldrene eller noe.

 

Prat med han på en ordentlig måte, så ordner det seg sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...