ZeS Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Kneskålene. Kort prosess. 8769755[/snapback] enig! stikk en tur til oslo. lei en torpedo(eller bare en crackhead), og ta kneskålene hans om han ikke punger ut Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Kom til å tenke på han duden jeg deler hybel med, han har skylt meg et par tusen spenn siden i fjor elns.Jeg har sagt det til han flere ganger, men får bare som svar at jeg skal få den innen en viss tid, jeg har enda ikke fått dem. For min del har vi begge 1900 hver i depositum på hybelen så jeg er ganske sikker på det ordner seg ved at jeg får hans depositum, men alikavell satans plagsomt når fyren sier "du skal få dem innen en måned" og sier en mnd senere "jeg har ikke så mye penger akuratt nå". Han har råd til å fylle kjøleskapet med øl hver forbanna helg, men å betale meg, nei det er ikke snakk om. OMG, jeg skal slutte å skrive nå, merker jeg blir bare mer og mer irritert etterhvert som jeg skriver. Kjenner situasjonen så godt, traff spikeren på hohet for min del! *Edit: leif Endret 3. juni 2007 av fargoth Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 er du større og sterkere enn han? da kan du true han, ellers kan du sende noen på han, feigt men jaja. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg ville sendt 10 e-post hver dag og bedt om og få pengene tilbake. :!: Noen som har sett Shawshank Redemption for mange ganger Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 er du større og sterkere enn han? da kan du true han, ellers kan du sende noen på han, feigt men jaja. 8770474[/snapback] Forbanna usiviliserte vi skulle være da. Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Drit i pengene, bare spre rykte om hvilken simpel fyr han er. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Send 2 brev per. Dag Han går nok lei av å kaste dem hele tiden. PS: Ha stooor skrift med GI MEG PENGENE! I brevene Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 er du større og sterkere enn han? da kan du true han, ellers kan du sende noen på han, feigt men jaja. 8770474[/snapback] Forbanna usiviliserte vi skulle være da. 8773879[/snapback] Ja? Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 er du større og sterkere enn han? da kan du true han, ellers kan du sende noen på han, feigt men jaja. 8770474[/snapback] Forbanna usiviliserte vi skulle være da. 8773879[/snapback] Ja? 8779115[/snapback] herregud tror du at han gidder å gi pengene bare fordi at noen sender ha 20 mails, 12 SMSer og 3 brev hver dag? noen fatter det ikke, da må det vold til. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 herregud tror du at han gidder å gi pengene bare fordi at noen sender ha 20 mails, 12 SMSer og 3 brev hver dag? noen fatter det ikke, da må det vold til. Agreed :] . Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) herregud tror du at han gidder å gi pengene bare fordi at noen sender ha 20 mails, 12 SMSer og 3 brev hver dag? noen fatter det ikke, da må det vold til. Agreed :] . 8779712[/snapback] Vold må da absolutt ikke til. Jeg siterer Robert Hawkins i Jericho: "It's not the torture that make people talk. It's the fear of torture..." Endret 4. juni 2007 av Tee-Zee Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 herregud tror du at han gidder å gi pengene bare fordi at noen sender ha 20 mails, 12 SMSer og 3 brev hver dag? noen fatter det ikke, da må det vold til. Agreed :] . 8779712[/snapback] Vold må da absolutt ikke til. Jeg siterer Robert Hawkins i Jericho: "It's not the torture that make people talk. It's the fear of torture..." 8781901[/snapback] hvis du er sterk: kjør ha inn i veggen å spør fint om pengene? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Kom til å tenke på han duden jeg deler hybel med, han har skylt meg et par tusen spenn siden i fjor elns.Jeg har sagt det til han flere ganger, men får bare som svar at jeg skal få den innen en viss tid, jeg har enda ikke fått dem. For min del har vi begge 1900 hver i depositum på hybelen så jeg er ganske sikker på det ordner seg ved at jeg får hans depositum, men alikavell satans plagsomt når fyren sier "du skal få dem innen en måned" og sier en mnd senere "jeg har ikke så mye penger akuratt nå". Han har råd til å fylle kjøleskapet med øl hver forbanna helg, men å betale meg, nei det er ikke snakk om. OMG, jeg skal slutte å skrive nå, merker jeg blir bare mer og mer irritert etterhvert som jeg skriver. 8769573[/snapback] Kan du ikke bare begynne og forsyne deg av øllen hans da. Ta og skriv av hvor mye du tar av han vær gang, så dy hvet når du har sanka inn summen din. Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hvis han gutten har foreldre, så ring på i 10 min hver dag kl 18 og 20 f.eks, hvis foreldra kommer sier du bare han skylder meg penger og jeg har ikke fått dem tilbake, de gir deg dem garantert De kan jo ikke anmelde deg Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Si det til foreldrene hans, lett... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Kjipe for er det værste jeg vet! Jeg blir sur bare jeg tenker på det Det beste er nok å bare snakke med han eller stjele lommeboka hans ^^ Har en fyr som skylder meg 550,- for et skjermkort. sendte kødden akkurat en sms, skal begynne å ringe han tidlig hver lørdag (starter 0700på jobben ), sende mails og gratis sms fra nettet. En annen skylder meg 200,- og noen andre skylder meg 100,- Hvis folk hadde vært ærlige og gitt meg casha mine hadde jeg nesten vært rik Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Har du sagt det til foreldra hans at han skylder deg penger? Det er kanskje det første du bør gjere. Viss ikkje det funker, kan du jo alltids sende massevis sms (gratis frå nettet) og/eller spamme innboksen hans. Edit: Kva forhold har du til han? Er han ein i klassen din elns, samme alder? Endret 4. juni 2007 av Armenosos Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Knipetang & politiradio , sjefen gir klart tegn. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Er det så lurt å snakke med foreldrene hans da? Da vil du jo garantert få høre det neste skoledag at du sladra til foreldrene eller noe. Prat med han på en ordentlig måte, så ordner det seg sikkert. Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Knipetang & politiradio , sjefen gir klart tegn. 8784112[/snapback] haha... onklp noia! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå