Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carina - Styling - Hjelp?

Anbefalte innlegg

Hej, jeg har nå en carina e i garasjen, men jeg synes den ikke er spessielt fint, tøff elr hva du vil kalle det. Jeg har ikke bilde av bilen men er noe lignende du kan se på bilde under her, er en 94model.

1_1954934337_hoved.jpg

Jeg kan ikke skryte på meg at jeg kan så mye innen for styling. Så trenger litt hjelp fra dere der ute.

Hva kunne jeg gjort?

Noen som har erfaringer med den type bil?

Noen med bilder?

Om du har noen tips og komme med gjærne linker osv, men helst ikke en del, helst fler så jeg kan se for meg et bilde.

Jeg er jo ikke stein rik heller så litt begrensninger er det jo.

(Jeg tenker utvendig styling)

+ Alt av lak/lakering får jeg gratis

Jeg har sett noe styling til carina, men synes ikke de delene er noe spessielt fine i tillegg til og være veldig dyre, så veit ikke åssen det blir med unversal deler.

Tusen takk til dere som vil hjelpe, og komme med tips.

Endret av IgNerA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får ikke kjøpe direkte av TRC-TUNING. De har en norsk forhandler: www.quality-autoimport.no (som forøverig er en bra butikk...)

Ved kjøp av slike deler fra utlandet så kommer det på frakt (selvsagt) og moms på prisen for delene+frakten, og eventuelt ett toll gebyr hvis du lar transportøren fortolle varene for deg.

Har selv stylet opp en carina e for noen år tilbake, så vet hvor vanskelig det er og få "riktige" deler til bilen - så lykke til :-)

Lenke til kommentar
På TRC så står det carina t15, t17 og t19. Hva betyr det? og åssen kan jeg vite at det passer på min 94model.

Btw fant ikke carina på www.quality-autoimport.no hmm

8773906[/snapback]

Du har T19. Du får sende en mail og spørre hva han skal ha for det du vil ha. Sist jeg sjekket var QA importør for TRC (du kan se på TRC sine sider - de har en oversikt over forhandlere der)

Lenke til kommentar

Javell?

Men sa har ikke du vaert her sa lenge da ;):p

Jeg har tilgang til en toyota hiace pa 75hk. Og den gar ikke framover i det hele tatt. Sa kjorer jeg med en venn av meg sin Avensis med 130hk. Og liksom... ja.

Jamen nei....

edit; og uans synes mange at styling er harry (jeg er ikke en av dem)

Endret av Ståle
Lenke til kommentar
Javell?

Men sa har ikke du vaert her sa lenge da ;):p

8844475[/snapback]

Om en person har vært her i 2 mnd eller 5 år så har de like rett om det de sier er sant. Og nøyaktig hvor mange hester mener du en bil må ha for at du skal kunne sette styling på en bil er av liten interesse for de fleste her inne.

Lenke til kommentar

Sa du mener altsa det er vits i style gamle biler uten effekt?

Hvis man har en Huyndai Accent med 560hk, er det mye kulere enn en Accent med styling. Eller?

edit; det jeg mener er at kanskje det ikke er lurt a style bilen for 10k. Ihvertfall ikke hvis det er forstebilen.

Endret av Ståle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...