IgNerA Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Hej, jeg har nå en carina e i garasjen, men jeg synes den ikke er spessielt fint, tøff elr hva du vil kalle det. Jeg har ikke bilde av bilen men er noe lignende du kan se på bilde under her, er en 94model. Jeg kan ikke skryte på meg at jeg kan så mye innen for styling. Så trenger litt hjelp fra dere der ute. Hva kunne jeg gjort? Noen som har erfaringer med den type bil? Noen med bilder? Om du har noen tips og komme med gjærne linker osv, men helst ikke en del, helst fler så jeg kan se for meg et bilde. Jeg er jo ikke stein rik heller så litt begrensninger er det jo. (Jeg tenker utvendig styling) + Alt av lak/lakering får jeg gratis Jeg har sett noe styling til carina, men synes ikke de delene er noe spessielt fine i tillegg til og være veldig dyre, så veit ikke åssen det blir med unversal deler. Tusen takk til dere som vil hjelpe, og komme med tips. Endret 2. juni 2007 av IgNerA Lenke til kommentar
IgNerA Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg fant et brukbart bodkit hos en dansk side http://driverstore.dk/showProduct.php?PartNumber=01115 Noen som har erfaringer med dem? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Kjøp det der samt få tak i en slik grill... Bare da blir det myyye bedre... EDIT: Tok den som en selvfølge at du kaster felgene som sto på den og kjøper noen nye 17 evnt 18".... Endret 3. juni 2007 av jij1984 Lenke til kommentar
rublings Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Det kittet så jo veldig ekstremt ut bak, litt for jalla syns jeg https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...ded&pid=8261210 Samme tema Edit: Se her og.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=451542 Endret 3. juni 2007 av rublings Lenke til kommentar
IgNerA Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 På trc-tuning sine sider kom stylingen opp i 11500. Denne siden leverer jo fra tyskland, koster det ikke mye og få dette mellom toll osv? Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Du får ikke kjøpe direkte av TRC-TUNING. De har en norsk forhandler: www.quality-autoimport.no (som forøverig er en bra butikk...) Ved kjøp av slike deler fra utlandet så kommer det på frakt (selvsagt) og moms på prisen for delene+frakten, og eventuelt ett toll gebyr hvis du lar transportøren fortolle varene for deg. Har selv stylet opp en carina e for noen år tilbake, så vet hvor vanskelig det er og få "riktige" deler til bilen - så lykke til :-) Lenke til kommentar
IgNerA Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 På TRC så står det carina t15, t17 og t19. Hva betyr det? og åssen kan jeg vite at det passer på min 94model. Btw fant ikke carina på www.quality-autoimport.no hmm Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 CSE (Het Postert før) har et fin kit til Carina E Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 På TRC så står det carina t15, t17 og t19. Hva betyr det? og åssen kan jeg vite at det passer på min 94model.Btw fant ikke carina på www.quality-autoimport.no hmm 8773906[/snapback] Du har T19. Du får sende en mail og spørre hva han skal ha for det du vil ha. Sist jeg sjekket var QA importør for TRC (du kan se på TRC sine sider - de har en oversikt over forhandlere der) Lenke til kommentar
IgNerA Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Send dem en epost nå, så får vente og se.. Lenke til kommentar
IgNerA Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Har fått svar fra http://www.bsbildeler.no de skulle ha 500kr for frakt noe som er svært billig. Delene koster faktisk bare 10.000 også. Takk for hjelp, kan sikkert legge ut bilder når bilen er ferdig. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Er det noe vits med styling hvis ikke bilen har hk da? Hvor mange hestekrefter har den? 75, 90? Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Er det noe vits med styling hvis ikke bilen har hk da? Hvor mange hestekrefter har den? 75, 90? 8844262[/snapback] Må være det dummeste jeg har lest på forumet noen sinne... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Javell? Men sa har ikke du vaert her sa lenge da Jeg har tilgang til en toyota hiace pa 75hk. Og den gar ikke framover i det hele tatt. Sa kjorer jeg med en venn av meg sin Avensis med 130hk. Og liksom... ja. Jamen nei.... edit; og uans synes mange at styling er harry (jeg er ikke en av dem) Endret 12. juni 2007 av Ståle Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Javell?Men sa har ikke du vaert her sa lenge da 8844475[/snapback] Om en person har vært her i 2 mnd eller 5 år så har de like rett om det de sier er sant. Og nøyaktig hvor mange hester mener du en bil må ha for at du skal kunne sette styling på en bil er av liten interesse for de fleste her inne. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Sa du mener altsa det er vits i style gamle biler uten effekt? Hvis man har en Huyndai Accent med 560hk, er det mye kulere enn en Accent med styling. Eller? edit; det jeg mener er at kanskje det ikke er lurt a style bilen for 10k. Ihvertfall ikke hvis det er forstebilen. Endret 13. juni 2007 av Ståle Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hva har styling og effekt med hverandre å gjøre da? Ytelse og utseende er jo to helt forskjellige ting. Ser ikke sammenhengen? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Man styler vel for a fa en kul bil. Men hvem vil se pa en kul bli som kjorer i 20km/h? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Cruise? Jeg har vært her lengre enn de andre i posten så jeg har sikkert rett*le* Kos deg med bilen din og gjør hva du vil med den. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Cruise? Jeg har vært her lengre enn de andre i posten så jeg har sikkert rett*le* Kos deg med bilen din og gjør hva du vil med den. 8849546[/snapback] Joa, det er jo hans bil. Men er det sa lurt a legge ut 10k pa forste bilen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå