Yonaz Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hei, hadde fest i går og Nintendo wii og Prosjektoren min ble stjælt, dekke hus forsikringa det? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 veldig tvilsomt...kan du ikke undersøke hvem som faktisk faktisk har stikket av med tingene da? Sånn kan det gå når man får alle slags folk på fest Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Enig med Scortech her, men det kommer ann på hvilken avtale du har med forsikringsselskapet. Her må du nesten sette deg ned å lese forsikringsavtalen din, evt. ringe å høre. (Beste er å lese selv, da selskapet gjerne vil prate bort en erstatning, noe som er mere vanskelig vist du vet hva du har krav på.) Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Umulig å si, dadu ikke nevner noe om hvilken forsikring du har, osv.. Å heller ikke noe om hvordan og hva hendelseløpet var.. Da forsikringene er forskjellige på hva dem dekker og krever.. Men det er ikke værre ein at du leser forsikrings forskriftene, eller kontakter forsikrings selskapet.. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Innboforsikring kanskje dekker det? Endret 2. juni 2007 av ZyberZone Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Innbo forsikring dekker vel innbrudd som følger med tyveri.. Og dekker ikke at folk han selv har invitert inn/kommer på festen og robbet han... Skal tro at forsikringselskaper har klare regler på dette og trådstarter bør undersøke dette selv.. Endret 2. juni 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Hei, hadde fest i går og Nintendo wii og Prosjektoren min ble stjælt, dekke hus forsikringa det? 8765223[/snapback] Det er ikke umulig, men lite trolig, at innboforsikringen dekker dette. Det naturlige utgangspunkt er å faktisk lese dine forsikringsvilkår, eller ta kontakt med forsikringsselskapet. Endret 2. juni 2007 av klilleng Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg vil også anbefale deg å lese papirene selv. Jeg er ganske sikker på at begge mine forsikringssaker er blitt forkastet på feile premisser. Jeg står dog ikke i navnet på forsikringen selv og foreldrene mine er late som få på sånne ting. Så jeg har aldri fått sjekket ting ut selv. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det første jeg ville gjort er å anmelde saken. Det må du uansett gjøre hvis du skal ha igjen noe på forsikringen. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Hei, hadde fest i går og Nintendo wii og Prosjektoren min ble stjælt, dekke hus forsikringa det? 8765223[/snapback] er ikke del casco til sånt? elelr tar jeg fryktelig feil? Endret 7. juni 2007 av mr-Steen Lenke til kommentar
Road11 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hei, hadde fest i går og Nintendo wii og Prosjektoren min ble stjælt, dekke hus forsikringa det? 8765223[/snapback] er ikke del casco til sånt? elelr tar jeg fryktelig feil? 8807202[/snapback] Kasko gjelder skade på bil og tyveri av bil. Slike ting. Altså nei, du tar fryktelig feil Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Folk som gjør sånn skulle hatt både bank og fengsel! Regner med det er foredrene dine sitt hus og de er på ferie? Og tilfeldigvis vet du ikke hvor forsikringspapirene ligger?? Snakk med alle som var på festen først,spor opp alle og envher alle må jo kjenne alle til slutt..? Ellers anmeld det,mange som blir litt redd når politiet blir koblet inn og forteller gjerne litt mer da.. Men det er litt kjipt å få alle vennene intervjuet av polisen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå