Gå til innhold

360 får ikkje ip-addresse av ruteren?


Anbefalte innlegg

Når eg skal sjekke min tilkobling så kobler den seg til ruteren men den får visst ikkje ip.. Står bare failed, og eg har ingen aning på korleis eg skal fikse det.

Noken som veit kva eg skal gjer no?

Endret av Firesnake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme problemet selv for noen dager siden, og det funka ved å skrive inn IP addressen, subnet mask o.s.v. manualt i dashboardet der det er settings/egenskap for nett-tilkoblingen din eller hva det nå het.

 

• IP Address : 192.168.0.2

• Subnet mask : 255.255.255.0

• Default Gateway : 192.168.0.1

• DNS server (Primary): 192.168.0.1

• DNS server (Secondary): 192.168.0.1

 

Står kanskje bedre forklart her: http://support.microsoft.com/kb/908885

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...