Firesnake Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Når eg skal sjekke min tilkobling så kobler den seg til ruteren men den får visst ikkje ip.. Står bare failed, og eg har ingen aning på korleis eg skal fikse det. Noken som veit kva eg skal gjer no? Endret 2. juni 2007 av Firesnake Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hadde samme problemet selv for noen dager siden, og det funka ved å skrive inn IP addressen, subnet mask o.s.v. manualt i dashboardet der det er settings/egenskap for nett-tilkoblingen din eller hva det nå het. • IP Address : 192.168.0.2 • Subnet mask : 255.255.255.0 • Default Gateway : 192.168.0.1 • DNS server (Primary): 192.168.0.1 • DNS server (Secondary): 192.168.0.1 Står kanskje bedre forklart her: http://support.microsoft.com/kb/908885 Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 No har eg prøvd det. Men det hjalp ikkje for meg, får fortsatt "Failed" under den ip adress tingen :/ Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 DNS Server IP kommer jo helt an på hva som er IPen til routeren da. Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Det funker ikkje uansett :/ Eg gjor som det sto på den sida, men får fortsatt "Failed" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå