Gjest medlem-82119 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Mange hovedkort har idag innebygd trådløst nettverk. Hvor gode er disse sammenlignet med separate trådløse nettverk? Bruker selv et linksys trådløst nettverks kort (wmp54gx) med srx som har vært 100% stabilt og hatt full dekning uansett plassering...er kjempefornøyd med det. Vil hovedkortets trådløse nettverk ha samme hastighet, sikkerhet, og støtte? Hvis man vil fortsette med det man har, kan man slå av hovedkortets nettverk? Støtter hovedkortets nettverk vista 64, hvis hovedkortet i seg selv gjør det? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 De er ikke så aller værst Hvis du har PCen under et bord, så hadde jeg kjøpt en antenne med kabel så du får den litt utafor Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg har trådløst nettverk innebygget i hovedkortet. Er utmerket stabilt , men jeg føler det går litt tregere enn det burde for å si det sånn Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Sånn er det med trådløst generelt Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Men støtter de wep, wpa2 radius/psk, 108 Mbps mellom kort og router, blir de registrert av programmer som network stumbler, kan man skifte kanal og lignende? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Men støtter de wep, wpa2 radius/psk, 108 Mbps mellom kort og router, blir de registrert av programmer som network stumbler, kan man skifte kanal og lignende? 8770431[/snapback] I det nettverkskortet jeg har erfaring med, det trådløse kortet som blir bundlet med dette hoveedkortet så støtter det wep, wpa2 radius/psk har ikke sjekket om kommer opp i programmer som network stumbler, men det går an og skifte kanal Kortet er dog bare på 54mbs... Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Vurderte å kjøpe trådløst hovedkort, men jeg er så fantastisk glad for at jeg gav opp den idèen og gikk over til kabel. Fungerer hele tiden og god fart Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 I et annet forumemne oppgis rekkevidde til 30 m inne og 60 meter ute. Det er vesentlig mindre enn det jeg har fra før, som er testet stabilt til 200 meter ute. Det har jo heller ikke srx, så generelt så er det nok dårligere ja. sikkert like greit å spare penger på å velge et HK uten trådløs nettverk og så plugge i det jeg har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå