Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan tolke det gutten mener?

Gjest Gjest_Ida_*

Anbefalte innlegg

Kjenner han ja. Han bor litt unna meg. Og sist vi pratet på tlf sa han at vi skulle på date og at han skulle spandere reise opp til han osv.

8765279[/snapback]

Da er han absolutt interessert i deg, hvis du liker han så bare kyss han eller noe slikt neste gang du ser han, sjekk ut hva som skjer.

Om dere begge liker hverandre kommer det til å skje til slutt en gang uansett ;)

Og SteffyPants har et veldig veldig godt poeng

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke så mye å analysere. Vi er ganske primitive, og det er ganske enkelt å se om vi er interessert i noen jenter eller ikke.  ;)

8777225[/snapback]

Jeg stiller meg bak denne....

Vi gutta viser ganske lett om vi er inntressert eller ikke...

Lenke til kommentar
Det er ikke så mye å analysere. Vi er ganske primitive, og det er ganske enkelt å se om vi er interessert i noen jenter eller ikke.  ;)

8777225[/snapback]

Jeg stiller meg bak denne....

Vi gutta viser ganske lett om vi er inntressert eller ikke...

8777803[/snapback]

Hiver meg med på denne..

Er luta lei av at kvinnfolk skal spekulere og kverulere og analysere alt ved oss.

Lenke til kommentar

Minner meg på noe jeg har lest, og som jeg har hørt fra flere jenter jeg kjenner, at hvis de feks får en melding fra en gutt og det ikke er en smiley ( :) ) der så begynner de å gruble på om de har sagt / gjort noe galt, om han ikke liker vedkommende osv.... Det er ikke noe vits å analysere alt!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...