cronic Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hei! Har ett problem med å få spille WoW på en vista maskin. Når jeg går ut i windows får jeg meldingen om at det er noe problem med skjermdriveren. Feilmeldingen lyder slik : " Skjermdriveren har sluttet og fungere, og har blitt gjennopprettet. " Skjermkortet er av typen Mobile Intel 945 GM. Noen som vet hvordan man løser dette problemet ? Takker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 vet du hvor mange mb kjermkorte er. hvis ikke så kan du gå på egenskaper for kjerm og avansert egenskaper Lenke til kommentar
cronic Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 vet du hvor mange mb kjermkorte er. hvis ikke så kan du gå på egenskaper for kjerm og avansert egenskaper 8765256[/snapback] Er dette minimumskravet for at Wow skal fungere helt plettfritt? Sjekk vedlegg. Har også lagt ut et vedlegg som viser feilmelingen som kommer opp. Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Har fått den meldinga jeg og. Har et 7950GT kort med 512MB minne, så jeg tror ikke det har med for lite minne å gjøre. Er vel heller skjermdriveren som krasja. Prøv å sjekke om det er kommet en oppdatert skjermdriver. Lenke til kommentar
cronic Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Alle drivere er oppdatert, og det funker fremdeles ikke. Hvordan løste du problemet ? Endret 3. juni 2007 av cronic Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg oppdaterte driverene til siste versjon. Installerte også siste directx 9.0c til Vista. Etter det hadde jeg ingen problem i spill. Det følger med bare directx 10 i Vista. Den er ikke helt bakover kompatibel med 9.0c. Du kan laste den ned her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå