Isindil Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Har tidligere i dag skrudd sammen og startet opp min nye datamaskin. Lagde en partisjon på 10GB med XP og en på 20GB jeg etterhvert skal installere Vista på. Problemet er at det som er igjen av disken (rundt 270GB) ikke kommer opp i utforsker. Hva må jeg gjøre for å få tilgang til resten av disken? Endret 2. juni 2007 av Isindil Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Kjører du xp kan du velge kjør på startmenyen og skrive inn compmgmt.msc og trykke enter eventuelt ok. Du får da opp datamaskinbehandlings vinduet i menyen til venstre velger du diskbehandling, her vil du forhåpentligvis finne harddisken, og du kan både formatere og tildele partisjoner. Edit: Mulig det går med vista også, har ikke testet det der. Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Skal se om jeg får det til å funke om litt, en venn av meg som spiller TrackMania for øyeblikket. Takk for svar! Lenke til kommentar
razer Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Eller gå i kjør og skriv diskmgmt.msc så kommer du direkte inn, velg harddisk og opprett ny partisjon! Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Gjorde som Thorsen sa, funker helt fint nå, tusen takk til begge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå