Gå til innhold

Jenter baksnakker fremdeles


Anbefalte innlegg

Sånne jenter er jo egentlig bare tragiske.. Har jeg rett når jeg sier det er først og fremst blondiner som baksnakker sånn?

8764930[/snapback]

Hvordan du faktisk klarer å skrive noe sånt aner jeg ikke.. Men hårfargen på jentene har da virkelig ingen innvirkning :p

 

Jenter er jenter, og jenter kommer altid til å baksnakke. Det er nok ikke noe som kommer til å endre seg med det første nei..

8782270[/snapback]

 

Nei har det som erfaring at blonde jenter ikke tenker lenger enn sitt eget utsende, og dermed prøver å rakke ned på alle. Sier ikke at dette gjelder alle blondiner, men vil påpeke at flesteparten av baksnakkerne er blonde slik jeg har opfattet det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er noen på skolen som baksnakker andre som ikke er så pene som de!

Er ikke dette bare tragisk? Jenter som ikke er så pene bør ikke mobbes, det er jo ikke deres feil. Jeg trodde at sånt tull var over, men det foregår fremdeles.

8764776[/snapback]

 

Hvor gamle er dere?

Lenke til kommentar
Nei har det som erfaring at blonde jenter ikke tenker lenger enn sitt eget utsende, og dermed prøver å rakke ned på alle. Sier ikke at dette gjelder alle blondiner, men vil påpeke at flesteparten av baksnakkerne er blonde slik jeg har opfattet det.

8787766[/snapback]

Det er den latterligste påstanden jeg noen gang har hørt.

 

Hvis du kun baserer dette på egne observasjoner kan jeg forstå hvorfor du har fått dette inntrykket, fordi vi mennesker ser det de vil se, og vi velger oss ut eksempler som stemmer med vår oppfattelse av virkeligheten.

 

Hvor gamle er dere?

8788904[/snapback]

Utifra hvordan Savage-Garden skriver vil jeg tippe ungdomsskolen.

Lenke til kommentar
Nei har det som erfaring at blonde jenter ikke tenker lenger enn sitt eget utsende, og dermed prøver å rakke ned på alle. Sier ikke at dette gjelder alle blondiner, men vil påpeke at flesteparten av baksnakkerne er blonde slik jeg har opfattet det.

8787766[/snapback]

Det var synd at du har en slik erfaring, men da vil jeg at du skal se litt lenger enn ungdomskolen din! For dette stemmer ikke!

 

Jeg skal være enig i at en del (og da mener jeg i grunn få) blondiner er temmelige blonde innvendig og. Men som naturlig blondine blir jeg egentlig litt lei meg når jeg leser slike ting. Vi er ikke født dumme altså! Hårfargen vår har faktisk ikke noe mer det å gjøre, synd at noen tror dette..

 

Så poenget er at det er ikke bare blondiner som baksnakker. Og det er ikke bare jenter, selvom det kanskje er vi som er verst.. Men gutter baksnakker og. Og dette stopper ikke selvom vi bli eldre..

Lenke til kommentar

Nei jeg tenker ikke på naturlig blonde. Kjenner mange naturlig blonde som er både hyggelige og smarte, men av erfaring synes jeg folk som farger håret blondt er også rimelig blonde innvendig. Dette kommer vel av at de tenker som regel mest på utseende sitt foran alt annet.

Skal si meg enig i at det var klønete formulert av meg i de forrige inleggene. Håper det kom klarere frem hva jeg mente. Om ikke får jeg formulere meg på nytt en gang jeg ikke har sittet oppe til halv seks på morgenen :)

Endret av Smeagoldfish
Lenke til kommentar

Jeg kjenner ei blond jente som ikke liker baksnakking. Jeg synes det blir for dumt at en hårfarge skal avgjøre hvem personen er. Jeg kjenner ei blond jente som ikke liker baksnakking og hun tar heller aldri del i baksnakkingen, det synes jeg er positivt. Bra at folk tenker seg godt om før dem snakker dritt om andre. Hva enn man har ugjort med en person man ikke liker, så rettferdiggjør ikke baksnakking det. Å sverte en person foran mange personer istede for å gjøre opp med personen er skitten "krigføring".

 

Smeagoldfish: Hvis en neger rakker ned på meg, skal jeg da beskylde alle negre for å være sånn? Du velger deg ut en farge og setter alle som har den fargen på håret til = same mind same shit. Hvis du bare visste hvor dumt det egentlig høres ut. Følte at dette måtte sies fordi jeg tror folk faktisk begynner å tro på denne blondine-myten som går, akkurat samme som myten om at alle svensker er dumme. Svenskene er langt fra dumme, hadde du sett f.eks Redaksjon 1 i går med Gøran Persson så ser du at han er en ekstremt dyktig og intelligent mann, som sikkert mange andre svensker også er.

 

Jeg sier ikke dette for å ta blondiner (og svensker) i forsvar, det får dem gjøre selv. Men jeg sier det fordi jeg føler at jeg har behov for å beskytte meg mot folk som propagerer løgner som aldri blir kritisert tilbake. ;)

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...