Gå til innhold

Jenter baksnakker fremdeles

Anbefalte innlegg

Det er noen på skolen som baksnakker andre som ikke er så pene som de!

Er ikke dette bare tragisk? Jenter som ikke er så pene bør ikke mobbes, det er jo ikke deres feil. Jeg trodde at sånt tull var over, men det foregår fremdeles.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er noen på skolen som baksnakker andre som ikke er så pene som de!

Er ikke dette bare tragisk? Jenter som ikke er så pene bør ikke mobbes, det er jo ikke deres feil. Jeg trodde at sånt tull var over, men det foregår fremdeles.

8764776[/snapback]

Tror vel dette bestandig har vært, og ganske sikkert at det kommer til å vedvare så lenge de har et slikt ønske om å snakke nedsettende om andre kun i den hensikt å føle seg bedre selv.

captain.obvious.jpg

8764813[/snapback]

:D

EDIT: Innlegg 666. :ph34r:

Endret av nerf
Lenke til kommentar

Baksnakking i seg selv er jo ikke problemet, problemet er når baksnakkingen ikke lenger blir mellom de baksnakkende men når den lekker ut.

Ofte er det nok også desverre slik at de som baksnakker med hensikt gjør det slik at det er lett for den det gjelder å få vite at det baksnakkes om en.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er mange jenter som ikke baksnakker. I tilfelle kamuflerer de ordet "baksnakking" i hodet sitt og kaller det noe annet for å skjule for seg selv at de baksnakker.

Tror ikke det er noe unormalt å gjøre det, og jeg ser heller ikke på det som en veldig grusom ting. Problemet er jo når det blir av en ond art og det gjøres for å sette ut rykter eller ødelegge for en person, så det omtrent sklir over i mobbing.

Lenke til kommentar
Sånne jenter er jo egentlig bare tragiske.. Har jeg rett når jeg sier det er først og fremst blondiner som baksnakker sånn?

8764930[/snapback]

Hvordan du faktisk klarer å skrive noe sånt aner jeg ikke.. Men hårfargen på jentene har da virkelig ingen innvirkning :p

Jenter er jenter, og jenter kommer altid til å baksnakke. Det er nok ikke noe som kommer til å endre seg med det første nei..

Lenke til kommentar
Det er det samme som at gutter alltid klør seg i skrittet....

8782290[/snapback]

Den der har jeg aldri tatt. Er det virkelig et utbredt fenomen? Jeg har aldri hatt noen trang til å klø meg i skrittet mer enn jeg klør meg på albuen eller magen..

Lenke til kommentar
Jenter er jenter, og jenter kommer altid til å baksnakke. Det er nok ikke noe som kommer til å endre seg med det første nei..

8782270[/snapback]

Jeg er 23 nå og jevnaldrende jenter holder på sånn enda. Tror det er noe sosialt ved det, en hersketeknikk og maktforhold de må vedlikeholde.

Lenke til kommentar

Mennesker baksnakker fremdeles syntes jeg passer bedre. Og er det noen som vet å påpeke at enkelte jenter ikke er så pene som enkelte andre jenter så er det jo gutter. Og er det noe galt i å mene at man selv er penere enn andre?

Uansett, svertekampanjer, mobbing og baksnakking er noe skikkelig møkk. Har ingenting i mot om folk eksempelvis syntes jeg er en idiot så lenge de har sagt det til meg (dog kunne jeg ikke brydd meg mindre).

Når baksnakking har til hensikt å sverte andre så er det pur ondskap. Dessverre tror jeg alle som en har gjort akkurat dette, mangen uten egentlig å være helt klar over det selv. Problemet er de som gjør slikt systematisk. Og problemet har vokst ettertrykkelig med internets inntog.

Lenke til kommentar
trodde vi alle baksnakket. Skal innrømme at jeg sikkert gjør det ofte selv, både med gutter og jenter

8782192[/snapback]

Samme her. Og nekter å tro at de som syter så veldig på jenter baksnakker aldri baksnakker selv.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
trodde vi alle baksnakket. Skal innrømme at jeg sikkert gjør det ofte selv, både med gutter og jenter

8782192[/snapback]

Samme her. Og nekter å tro at de som syter så veldig på jenter baksnakker aldri baksnakker selv.

8785291[/snapback]

Og fordi alle har gjort det en gang, så er det helt greit? Jeg holder meg hvertfall langt unna folk som baksnakker mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...