Turbo sindre Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Hei skal nå reinstaler xp fordi jeg har en øddelagt boot fil hvilke ting blir da borte\reset på den harddisken? hvilke ting bør je tenke på å ta backup av? Endret 2. juni 2007 av sindre12 Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Formaterer du blir alt borte, men vist du velger å slette widows mappen såvil alt være der.. Du må bare innstallere det på nytt! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Det er flere muligheter, og hvis du ikke formaterer så blir ingenting borte. Du kan f.eks velge Repair Install, så beholder du alt. http://www.informationweek.com/windows/sho...cleID=189400897 For å reparere bootfil holder det kanskje med bootfg /rebuild. How to rebuild the Windows boot.ini http://www.computerhope.com/issues/ch000648.htm Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 så allle mailene og passord og alt av programer jeg har inne blir liggende der? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 så allle mailene og passord og alt av programer jeg har inne blir liggende der? 8764903[/snapback] hvis du bare reparerer så vil jeg nok tro at det vil fungere. Men, hvis du formaterer og så legger inn Windows er alt borte. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 vell nå sitter jeg her på pc'n til fattern og laster ned drivere fordi at ikke et jævla program vill fungere alt må reinstaleres til og med det som lå på den andre disken... alt av downloads via utorrent må nå startes på nytt.... jævla happy for øyebliket Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå