Xarus Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hei, jeg bare lurer på om man kan få fjernet en gem fra et våpen og sette noe annet inn? Er litt misfornøyd me valg av gems. Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) edit, skrev feil du kan ikke fjerne ett gem som er allerede satt inn i en socket, og bruke det på nytt. men du kan erstatte det med ett nytt ubrukt gem Endret 2. juni 2007 av MaxXRebo Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 edit, skrev feil du kan ikke fjerne ett gem som er allerede satt inn i en socket, og bruke det på nytt. men du kan erstatte det med ett nytt ubrukt gem 8764780[/snapback] okey, lekkert;P Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hei, jeg bare lurer på om man kan få fjernet en gem fra et våpen og sette noe annet inn? Er litt misfornøyd me valg av gems. 8764752[/snapback] Greia er at gems er limt fast med en spesiell type superlim.. For å fjerne gemmet må du skrape det ut med en skarp gjenstand, noe som ødelegger gemmet som sitter der fra før. Når du skal sette inn den nye må du passe på at alle rester fra det forige gemmet er borte, _HELT_ borte. Om ikke kan det hende du imploderer neste gang du skal gjøre skade på en fiende, og det vil vi jo ikke ha noe av Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hei, jeg bare lurer på om man kan få fjernet en gem fra et våpen og sette noe annet inn? Er litt misfornøyd me valg av gems. 8764752[/snapback] Greia er at gems er limt fast med en spesiell type superlim.. For å fjerne gemmet må du skrape det ut med en skarp gjenstand, noe som ødelegger gemmet som sitter der fra før. Når du skal sette inn den nye må du passe på at alle rester fra det forige gemmet er borte, _HELT_ borte. Om ikke kan det hende du imploderer neste gang du skal gjøre skade på en fiende, og det vil vi jo ikke ha noe av 8764965[/snapback] Haha, for en stilig måte å si det på Same as he said ^.^ Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Bare steng denne tråden, har fått svar på det jeg ville. Egentlig litt unødvendig å spørre, har sikkert kunne testet det ut. Menmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå