saluttknall Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hei! Har nettopp gått til anskaffelse av softwaren last.fm som er et program som skal finne musikk du sikkert liker utifra hva du hører på fra før. Bruker selv mediaplayer og lurer på om last.fm fungerer med dette programmet. Noen her som vet dette? Mulig jeg skulle postet i netttjenestekategorien? Men det har jo med musikk å gjøre så jeg satser på at dette er riktig plass. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Joda det funker. Scroll helt ned på denne siden så ser du Plugins til forskjellige programmer http://www.last.fm/download/extras/ Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Men, jeg har wmp11 og det finnes bare plugins til 9 og 10, hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
aemil Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Bytte spiller? Anbefaler foobar2000. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Men, jeg har wmp11 og det finnes bare plugins til 9 og 10, hva gjør jeg da? 8764759[/snapback] Jeg har brukt last.fm sammen med WMP11 lenge. Fungerer som bare f. Plugin til WMP blir forresten installert automatisk under installasjon av Last.fm-softwaren. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Tror man kan bruke det Audioscrobbler programet også. Tror det registrerer det meste man spiller av musikk, uansett program. Har ikke brukt det selv, men mener det skal funke slik. EDIT: ja, den last.fm softwaren nerf snakker om. Endret 2. juni 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå