Gå til innhold

G9x info tråd


Anbefalte innlegg

Jeg er ikke helt oppdatert på dette emne, men fra det siste jeg husker og høre så skulle g90 komme før jul (det nye toppkortet) Stemmer ikke det lenger, er det blitt utsatt til januar eller en gang i 2008 nå ?

 

Synes å huske jeg leste at toppkortet g90 skulle komme før jul og alle andre melomklasse kort etter.

Endret av AllColer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Januar-kortet blir vel basert på G92? Det jeg har hørt hvertfall, at det antakeligvis blir et dual-kort med to G92-brikker ifra 8800GT/nye 8800GTS. Navnet blir 8800GX2 etter hva jeg har hørt. Dog mulig dem lanserer 8900 med andre brikker også, selvom det ikke blir store forskjellen. G92 har så vidt jeg vet ikke mulighet for flere shadere o.l. uten redesign av kjernen.

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å klø i foten helt til GX2 kortet er ute. HD38xx er akkurat ute så neste i løypa er vel en ny GTS som kommer i november før 3. desember utgaven?

 

Synes førstepost er altfor fokusert på 8800GT med tanke på topicen i denne tråden. Enten får man endre topicen eller oppdatere førstepost med relevant info for alle releases som er ventet tom GX2.

 

Få også gjerne med release datoer i 1. post.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Noen som har sagt at det faktisk kommer et kort som heter 8950GX2?

 

Og 2 poster over din forrige post sier [GDI]Raptor: Finnes ikke noe G90, kun G92, G98 og G96.

 

herregud.. Det kan hete hva det vil for min del.. men dere skjønner poenget mitt eller? et high-end kort? Altså.. kommer det en arvtager til 8800 ultra i denne serien? Og huffameg.. ikke gidd kverrulering.. dere skjønner hva jeg mener vil jeg tro..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...