Gå til innhold

G9x info tråd


Anbefalte innlegg

Bare jeg som syntes den kjøleren var usaklig harry? :p

 

det er nok bare du :tease: hvorfor syns du den er "harry"? Jeg syns den ser tøff ut :ph34r:

Vet ikke, den minnet meg om en av disse wannabe jernpumperne, (formen ligner noe på en maltraktert biceps) :p

Det var vel egentlig ikke vondt ment heller, bare syntes den var veldig merkelig, og veeldig harry.

 

Men for all del, jeg har tre vifter i den stæsjonære PC-en med blå leds, så jeg kanskje ikke burde kommentere saken ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det har kommet noen test av nye GTS basert på G92 enda?

 

 

Dette har ikke så mye med G92 og gjøre, men anyways!

Ser ut til å ha vært lekkasje på eVGA sine sider.

 

nvidia_news_rwbmvcard1_550.jpg

8850GTX2(G92-basert, D8E ifølge de nye kodenavnene) er nok det kortet som kommer i Januar, muligens også 8900GTX.

 

Så har vi dette da :dribble: :

nvidia_vcard2_550.jpg

 

 

Edit: Leif.

 

Edit: La det i spoiler. Er visst bare tull (Folk kan legge til kort selv på listen).

Endret av Sindre Aleksander
Lenke til kommentar
Ah. Hva er det da jeg venter på? :p Hehe. Har nesten bestemt meg for å skaffe meg ny PC, men har ventet på 9800-serien. Men det er jo da waste. Men da har jeg et lite spørsmål. Smaker det like mye som det koster å ha 8800 GT i SLI?

 

Lurer jeg og på om next-gen gtx ikke kommer før i sommer (det rimte nesten)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Så hvis det slippes den 3. desember, når betyr det at vi får kjøpt det i Norge?

jeg regner med at de første vil bli sendt fra norske distributører noen få dager etter, og at "ola nordmann" vil ha de på døra rundt 4-5 dager etter at de er lansert, men det blir vel som med 8800gt, det kortet er lansert, men nesten umulig og få fatt i her til lands...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ja, jeg er litt redd for akkurat dette selv. Skal bygge en PC til brodern slik omtrentlig rundt denne datoen.

 

Hvordan er det egentlig med nettbutikker og forhåndsbestilling, man har kanskje ingen mulighet overhodet for å reservere kort før lansering (eller i det minste før de legges til i selve nettbutikken)?

 

en kan forhåndsbestille varer hos alle nettbutikkene jeg har vært borti, så sant varen er lagt til dems sortiment, det er ikke verre enn og legge inn en bestilling på varen hos nettbutikken. Da blir du satt i en "venteliste" over de som har bestilt varen, og du vil få den tilsendt så fort de får den varen inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...