Gå til innhold

G9x info tråd


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Gainward sitt 8800gt ser virkelig bra ut, dette kortet kan bli en slager med tanke på overklokking. Fester man en feks. en stillegående 80mm på den ribba kan en få virkelig fine resultater. Det eneste jeg er usikker på er hvor mye den ekstra strømkretsen har og si med tanke på overklokking og lignende...

 

Har den ekstra kretsen mye og si så kan jeg ha funnet kortet som blir bestilt ved neste lønning, har den ikke mye og si kjøper jeg den billigste 8800gt jeg kan få fatt på og kjøper meg en annen kjøleribbe...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
intern: var det der ei liste over allternative GT kjølere? likte den hurricane, sette på ei 12cm vifte der

 

Hurricane er visstnok ikke så veldig god kontra Thermalthake sin GPU kjøler. Tror intern linken til den lengre bak her. Tester viser i allefall at den er det beste valget. Du kan også velge hvilken type vifte du ønsker.

Lenke til kommentar
se og hør er ute med noe sladder om dualkort :)

 

INQ reveals the R680, Radeon HD 3870 X2

Hva har RV670 med G9x? ;)

 

Men hvis dere ser på de ryktene om ATi sitt dual kort så er det veldig nærme nVidia sitt "high-end" kort som kommer i januar.

 

Bare se for dere 2 stk. "G92+" brikker på ett kort...

+ ? Forbedring av G92 eller var det bare som: G9x og høgere?

 

Et G92x2 høres i alle fall veldig lovende, men noen som vet om det nye brikkesettet til nVidia skal støtte quad SLi?

Lenke til kommentar

Jeg liker dual-slot konseptet til 8800GTX. Det har bredere minnebuss og nok minne. Det yter mer enn godt nok og fås til en god pris brukt.

 

Det har godt klokkemonn og kjøleren er meget god og stille. Det er godt utprøvd og man vet hva de klokker godt. Man slipper ikke minst å bruke penger på en ny kjøler. Som alle vet er GT kjøleren et bråk uten like.

 

Det kommer til å ta for lang tid før GT får en akseptabel ut av boksen løsning på kjøling. Noen har begynt, men det vil vise seg på pris også.

 

Men jepps skal kose meg med GTX. Nvidia ble for trege for meg denne gangen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Jeg liker dual-slot konseptet til 8800GTX
utrolig synd at denne kjøleren eller lignende er og finne på GT. litt justering fra 60% ned til 45% blir det litt varmere men vifta forsvinner helt :)

 

Og ikke minst, 8800GT er umulig å oppdrive.
dette er litt sprøtt, helt utypisk nvidia dette. de bruker og være ganske hard på dette med papirlanseringer. minner litt om stunted de dro med 7800gtx 512mb hvor det var noen få kort på launch så var det tomt.

 

ironien tar nok extra av hvis ati fyller markedet med HD3870 om ei lita uke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...