Gå til innhold

G9x info tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal kjøpe en pc til 20000 spenn og har ikke en krone mer etter det.. Er det smart av meg å vente på 9800gtx? vet det blir dyrere men om jeg får utnytta det uten å gå opp i pris på HK og? Fordi jeg skal kjøpe eVGA VErsion A1 680SLI.. og da lurer jeg på om HK rett og slett ikke klarer å utnytte mer enn halvparten av 9800gtx? Hvis ja, så driter jeg i 9800gtx og kjøper det til neste år da det sikkert har gått ned noen kroner i pris og kan kanskje eventuelt kjøpe nytt HK og prosessor da..

Lenke til kommentar

Hvis alle disse ryktene stemmer, vil nok G9x komme på handlelisten min ganske fort. Spesielt godt likte jeg dette:

As it turns out, in preliminary audio tests, the new card is more silent than not just 8800Ultra, but it is also less noisy than 8800GTX. It turns out that we are slowly approaching the era of silent monsters - computers that will emit less noise that your typical 15.4-inch laptop.

Da mangler det bare at det kommer ut litt raskere SSD -disker og en prosessor som er minst dobbelt så rask som den jeg har fra før, så skulle den nye PCen være i boks. :cool:

Lenke til kommentar

Hvis man skal sitte på gjerdet å vente på noe nytt hele tiden så får man aldri kjøpt noe som helst. Hvis man venter på at G9x kortene har gått litt mer ned i pris så er det enda noe nytt igjen rundt hjørnet.

 

Nei, kjøp heller nå og vær fornøyd.

 

- punk.

Lenke til kommentar
Ser ut som jeg er nødt til å vente med nye komponenter. Er ikke noe poeng i å kjøpe noe nå siden G9x "snart" kommer ut, i tillegg til at Intel også har noe også..

9310929[/snapback]

 

 

Tja. Hvis du har råd til å kjøpe x38/g9x når det kommer ut er det ingen som kan nekte deg, men det blir fort dyrt.

Lenke til kommentar

har sett at det er mange her som har 8800gtx/gts og sier de SKAL oppgradere; et spørsmål, hvorfor? dere har nok juice til å dra prey (etc.) på 1920x1600 GLATT med eye candy på fult, så hvorfor bruke mer penger nå? det er selvfølgeli ikke min sak, men bare lurer... har selv et 8800 ultra som jeg er stor fornøyd med og har ikke tenkt til å bytte det ut med det samme!!

 

for dere som lurer så må dere tenke at 8800ultra(eller gtx) var det crytek måtte SIKKERT bruke for å utvikle crysis, og de tenker sikkert som dere;" hvorfor gidde å spelle med <-30fps?" trur nok crysis funker fett med et 8800gtx sammen med en "moderne" cpu(ikke alt er i ghz vettu)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...