Andrull Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 GTX sparker ivhertfall rimelig godt ifra 8800GT i høye oppløsninger ja. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Vi får vente å se hva 8800GT med 1GB minne klarer da Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Nei, det kommer det ikke til å gjøre. Aldri. Mulig GTX kortet kommer til å gjøre det, men hverken 19. Nov. GTS eller 3. Des. GTS. Hva mener du her? Snakker du om et nytt GTX-kort? Hva vil være best: 2x8800GT eller 1x8800GTS 3. des. Endret 3. november 2007 av Haxy Lenke til kommentar
Head-Hunter Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=856742&hl= Trenger hjelp! Lenke til kommentar
Intern Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Hva vil være best: 2x8800GT eller 1x8800GTS 3. des. 2x 8800GT selvfølgelig. nVidia har dritet seg litt ut, og inderekte sagt at det kommer et 8800GTS kort med 512MB (3. Desember GTS). Det stod på siden til nVidia, men nå har de visst tatt det bort. Expreview.com klarte å ta prt scr før nVidia tok dette bort: Endret 3. november 2007 av Intern Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Haha. Hvordan vet du at 2xGT blir best? Har du noen tester til SLI med GT? Takk. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Når den eneste store forskjellen mellom GT og nye GTS blir 16 stream prosessorer mer, sier det seg selv at den ikke vil yte over 100% bedre enn GT...... Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jojo, men 2xGT yter jo ikke dobbelt så bra som 1xGT. Og er det kun SPene som er forskjellen på 3. des og GT? Hva er da forskjellen på 19. nov og GT bortsett fra mer RAM + xxx-bit? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 8800 GTS G80 90 nano-112SP (flow processor) 320 bit 640MB (Integrated VP1 engine) 8800 GTS G92 65 nano-128SP (flow processor) 256-bit 512MB (Integrated VP2 engine) Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Haha. Hvordan vet du at 2xGT blir best? Har du noen tester til SLI med GT? Takk. Den nye GTS blir hakket dårligere enn GTX, og GT i SLI gruser et GTX i de fleste spill, og du trenger vel strengt tatt ingen tester med den nye GTS opp mot to stk 8800GT i SLI. Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Leste en del teser nå med GT is SLI, og det blir nok SLI-oppsett på meg, ja. Men vil det fortsatt være mye bedre enn GTX på et nForce 650i HK? Og tror dere GT vil synke noen hundrelapper i pris igjen når de nye GTS kommer? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Leste en del teser nå med GT is SLI, og det blir nok SLI-oppsett på meg, ja. Men vil det fortsatt være mye bedre enn GTX på et nForce 650i HK? Og tror dere GT vil synke noen hundrelapper i pris igjen når de nye GTS kommer? 2xGT blir garantert en god del bedre enn 1 stk GTX i Sli oppsett, selv om kompatibiliteten vil variere fra spill til spill (som du sikkert vet, misliker enkelte spill sli) Nå må du se å kjøpe et grafikkort snart, synes du har prata om det siden jeg kjøpte gts'en min i Mai Eneste grunnen til at jeg bytter nå, er at jeg får GT tilnærmet gratis. Og det vil forbause meg om nye GTS blir dårligere enn GTX i det hele tatt. Det er fin liten margin mellom GT og GTX as is, og det skal mye til for å presse nye GTS imellom de to. Tror ikke forskjellen blir merkbar. Endret 4. november 2007 av Lilac1 Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hehe, blir nok kjøp før jul, men er litt usikker på hvilket kort jeg skal gå for. Akkurat nå holder jeg en finger på GT i SLI som sagt. Håper bare de går litt ned i pris når de nye GTS kortene kommer, så jeg får dem for under 3500. Lenke til kommentar
ticket2fly Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Hehe, blir nok kjøp før jul, men er litt usikker på hvilket kort jeg skal gå for. Akkurat nå holder jeg en finger på GT i SLI som sagt. Håper bare de går litt ned i pris når de nye GTS kortene kommer, så jeg får dem for under 3500. Amentio har dem til 1784,- lurer på om jeg skal ha 2 slike selv men har ikke psu nok til å drive dem for øyeblikket. Satt å leste litt på forumet til extreme systems i går og der er det en kar som scorer over 20K i 3dmark 06 med 88gt sli Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ser ut som dette er tråden å spørre i så kommer med et kjapt spørsmål som sikkert er gått gjennom 100x før, men som jeg ikke finner: Kommer det noe nytt fra Nvidia snart? Noe bedre enn GT og til en fornuftig pris kanskje. Jeg tenker som så at nå som Nvidia så og si har utklasset seg selv, hvem er det som lenger gidder kjøpe GTX med nærmest samme ytelse for over dobbelt av prisen? For ikke nevne GTS som nå virker som et tullekort de bare kan ta bort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Ser ut som dette er tråden å spørre i så kommer med et kjapt spørsmål som sikkert er gått gjennom 100x før, men som jeg ikke finner: Kommer det noe nytt fra Nvidia snart? Noe bedre enn GT og til en fornuftig pris kanskje. Jeg tenker som så at nå som Nvidia så og si har utklasset seg selv, hvem er det som lenger gidder kjøpe GTX med nærmest samme ytelse for over dobbelt av prisen? For ikke nevne GTS som nå virker som et tullekort de bare kan ta bort. De gamle GTS kortene skal fases ut, og det er 8800gt som skal ta over deler av det segmentet. Nvidia skal også lansere en ny GTS i løpet av kort tid, den skal være enda nærmere GTX i ytelse. Altså vil det bli slik at 8800gt skal ta over markedet for GTS 320Mb og litt for 640Mb, og så skal nye GTS tette hullet mellom GT og GTX. Det skal også komme en ny GTX... EDIT: jeg tror ikke det kommer noe skjermkort som har like pris vs. ytelse som 8800gt har nå på en stund. Endret 4. november 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg tror Nvidia kommer til å holde igjen GTX kortet i påvente av ATI's nye generasjon. Slik at hvis ATI kommer for nærme de nye 8800gt\gts etc med sine hd3870 \ 38xx, så kan de slenge "nye" GTX på bordet med overlegen kraft. Lenke til kommentar
Propanelgen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 De burde heller klaska ny GTX i bordet nå, og fullstending knuse motstanden før ATI lanserer sine nye "underachiever"-kort. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Arg irriterer meg at jeg i så fall må kjøpe GT nå som skal være den laveste i 8800 serien, og så et nytt et når de lanserer noe nye. MÅ ha høy fps i Crysis! Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 De burde heller klaska ny GTX i bordet nå, og fullstending knuse motstanden før ATI lanserer sine nye "underachiever"-kort. ja det var jo en saklig kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå