Gå til innhold

G9x info tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enda en test, av 3 kort faktisk, men de fokuserer bare på ett (8800GT seff)

 

www.vr-zone.com

 

Ser ganske bra ut tror faktisk jeg kommer til å kjøpe et eller to av dette kortet slik at jeg kan spille crysis uten noen problemer.

 

Kortet her ser unektelig bra ut, tror jammen jeg blir nødt til å selge gtx kortet mitt.. det ligger jo bare der uansett :!:

 

Ang. crysis spillte jeg gjennom demoen i går med oppløsning på 1280x1024 og alt på high og lå vel på rundt 30++fps i gjennomsnitt, lavt men fullt spillbart.

 

Oppsettet var da [email protected], 1 stk HD2900XT 1gb gddr4@stock og 4gb ram@866.

 

Prøvde å stille alt på max og full oppløsning, bare for å se vel og merke :innocent: fps lå da på 2-6 :green:

Regner med at det blir bedre når SLI og Crossfire støtten blir ordnet, når 2 kort er aktivert blir det bare tull :thumbdown:

 

Hva blir ca prisen på 8800GT? og når er det planlagt gtx etterfølgeren?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

8800gt virker som et interessant kort, skal ikke se bort fra at jeg blir og kjøpe dette i nærmeste fremtid.

 

Eneste jeg er skeptisk til er hvordna kjøleløsningen fungerer, ifølge testen til vr-zone så var temperaturene greie, men det jeg lurer på er hvordan støynivået er på disse...

 

Men skulle den orginale kjøleløsningne bråke så er det ikke noe problem og skifte ut med feks. en zalman vf900, skjermkortet bruker jo samme festemetode som 7900gt/7900gtx.

 

 

Men er jo bra at de har gått over på et enkeltslot design, noe som vil være en fordel hvis en skal ha to slike i SLI.

Lenke til kommentar

Dagens fra tweaktowns crysis benchmark: "While I don’t doubt that there are people out there with an 8600GTS saying “Nah this game runs great at 1280 x 1024 and high settings”, it’s clear that these people have no idea what smooth performance looks like."

 

Føler meg fri til å bytte ut 8600GTS med X1900/7900/+

Lenke til kommentar

vell lasta ned CRyses demoen..

den va syk kul(testa editoren å den nuke tanksen va berre helt rå..)

gjekk eg rett inn på SHG å bestilte meg et GeForce 8800GT, 512MB GDDR3, Dual DVI, TV-Out, HDTV, PCI-Express! dei hadde dette kortet inn på lager å kosta 2109 :D

håpe der ikkje e noke vesentilg forskell på dei forskjellige produsentane..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...