Gå til innhold

G9x info tråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del kjører jeg alltid med AA på, pluss at begrensningene til forskjellige skjermkort kommer klarere fram ved bruk av dette. (F.eks de med smalere minnebåndbredde). Klart, skal man bare sammenlikne 3DMark scores, så må man jo alltid kjøre i 1280x1024 uten AA og eye-candy, men da blir resultater noe mer uklare fra kort til kort.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
Begynner å lure på om kanskje 8800GTS 640MB vil egne seg bedre til spill som Crysis, siden det krever mye for å kjøre høy AA+AF.

Det tror jeg du ikke har rett i. Utviklerne bak Crysis sier at det kun er HW som stopper for utviklingen av spillet. Så det er å foretrekke så mye muskler du overhode kan om du vil kjøre Crysis optimalt med alle eyecandy "on" ;)

Lenke til kommentar
Begynner å lure på om kanskje 8800GTS 640MB vil egne seg bedre til spill som Crysis, siden det krever mye for å kjøre høy AA+AF.

Det tror jeg du ikke har rett i. Utviklerne bak Crysis sier at det kun er HW som stopper for utviklingen av spillet. Så det er å foretrekke så mye muskler du overhode kan om du vil kjøre Crysis optimalt med alle eyecandy "on" ;)

Slik er det vel strengt tatt med alle spill. :)

De kunne jo gjerne lagd spill med animasjonsgrafikk, men du ville da fått så lav FPS at PC-en ville brukt en mannsalder på å rende en frame. Men at Cryteck har laget en svært god grafikkmotor som skallerer veldig bra er det nok ingen tvil om.

Lenke til kommentar

Er en lignende tråd på Guru3D forumet, les selv:

http://forums.guru3d.com/showthread.php?threadid=241524

Deriblandt trekkes overnevnte test med stor tvil.

Just google it: 8800GT reviews, ser at alle resulatene på første side er linket til den kinesiske siten. Og over alt trekkes det i tvil om testen kan sies å være ekte eller ei. Håper jo det da, men synes det er litt merkelig at f.eks ATI HD2900XT skal bli banket så grundig.

Endret av andylove
Lenke til kommentar
Kan vi ikke bare spørre Raptor om testen ser sannsynlig ut? Det er kanskje på kanten til NDA-en han har skrevet under på, men det er da ikke noe i veien for å spørre, hehe.

Det ville vært en god greia. Det må kunne være lov å komme med et tvetydig svar ;) Så Raptor, hva sier du??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...