Gå til innhold

G9x info tråd

Anbefalte innlegg

Ser der ja, bra jobba Intern!

Så det kommer en ny GTS også ja.. spennende. Vil den legge seg på samme pris som GTS per i dag, eller kanskje ikke dette er fastsatt ennå.

Eneste dumme slik jeg ser det nå, er at det finnes dårlig med SLI hovedkort. Kan jo kjøre på gammle 680i brikkesett, men jeg vil ha Intel. SLI er nok ikke så veldig nødvendig, men at jeg ikke har muligheten med Intel brikkesett synes jeg er merkelig.

Kommer GT med HDMI?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kortet ser digg ut ass :D Gleder meg vilt til å se testresultater. Men hvis GTS kommer i ny drakt, så er det vel rom for at det kortet kommer til å bli det ultimate valget for OC folk. Ser jo ut av skalaen et par sider tilbake at GT knuser GTS i nåværende form. Det lover svært godt for GTS. Og hvis Nvidia har gjort det riktig denne gangen med brikkesettet, så skal jeg absolutt vurdere den varianten.

Fortsatt sånn at SLI ikke kan gi dualview?

Lenke til kommentar
Eneste dumme slik jeg ser det nå, er at det finnes dårlig med SLI hovedkort. Kan jo kjøre på gammle 680i brikkesett, men jeg vil ha Intel. SLI er nok ikke så veldig nødvendig, men at jeg ikke har muligheten med Intel brikkesett synes jeg er merkelig.

Det kan allerede idag ordnes med en modda driver...

Kan også føye til at det kommer offisiell SLI støtte på enkelte Intel chipset/kort, uten at jeg ønsker å si mer enn det! :)

Lenke til kommentar

Det kan allerede idag ordnes med en modda driver...

Kan også føye til at det kommer offisiell SLI støtte på enkelte Intel chipset/kort, uten at jeg ønsker å si mer enn det! :)

Jeg vil ha orginale driver og produkter som er ment for SLI. Men du er litt slem som kommer med sånn info uten å utdype det ;)

Ellers ser 780i brikkesettet ut til å være en god match med 8800GT, evnt GTS. Spørs bare på hvor strømhungrige de nye skjermkortene kommer til å være. 65nm skal vel gi mindre strømforbruk og varme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...