Gå til innhold

G9x info tråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil bare gratulere deg som den heldige vinner av forumets mest off-topic post.

9588950[/snapback]

Synes ikke informasjon om ATI's kommende kort som kommer til å konkurrere med et eller flere av Nvidias Gxxx kort kvalifiserer til "forumets mest off-topic post", men synes til gjengjeld at din egen post inneholder fint lite ;)

hvorfor diskuterer vi 2600xtx?? er ikke det et mellomklasse kort?

9589068[/snapback]

Det er godt mulig at det blir et mellomklassekort ja, men det er da også godt mulig at flere av nvidias g9xxx kort kommer til å være mellomklasse, hvorfor diskuterer vi dem?

Og hvorfor diskuterer vi ATI?, det er en nVidia G9x tråd! :p

9589231[/snapback]

Denne kan jeg nok ikke krangle så mye på annet at jeg synes det er interresant å se begge skjermkortprodusentenes kommende produkter opp mot hverandere. Hvorfor ikke i denne tråden tenkte jeg, men det var det tydeligvis ikke rom for. ;)

Lenke til kommentar
Og hvorfor diskuterer vi ATI?, det er en nVidia G9x tråd! :p

9589231[/snapback]

Denne kan jeg nok ikke krangle så mye på annet at jeg synes det er interresant å se begge skjermkortprodusentenes kommende produkter opp mot hverandere. Hvorfor ikke i denne tråden tenkte jeg, men det var det tydeligvis ikke rom for. ;)

9589512[/snapback]

Jeg har forsåvidt ikke noe imot det, men vi kunne jo kanskje lagd en slags nVidia vs ATI tråd?, hvor vi kom opp med konkurerende kort o.l.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...