Gå til innhold

G9x info tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
8800GTS kommer nok isåfall til å fases ut. Men om ikke raskere vil nok kortet ha en god del lavere størmforbruk og ha en lavere pris, samt muligens vil det være single slot. Jeg vil si at det er bedre.

9474890[/snapback]

Ville nå heller hatt noe ala 8900GTS... bedre ytelse og mindre varmeutvikling.

Singel eller dual-slot gjør overhode ingenting.

Dual-slot bråker som regel/nesten alltid mindre, og kjøler også bedre.

 

Men for de som virkelig har liten PC, så kanskje det er en fordel... ikke vet jeg. :innocent:

Lenke til kommentar
Hvorfor er det altfor seint ute? Jeg vet ikke Hvordan yield'en er med G80, men det er neppe spesielt gunstig med en så kompleks brikke på 90nm i 2000-3000,- segmentet (8800GTS). På AMD sin side har dem et ganske stort hull i HD2x00 serien mellom HD2600XT og HD2900XT, og dem har sikkert en del R600 brikker liggene som ikke kan brukes med HD2900XT. For oss kunder kommer det ann på hvordan pris vs ytelse og strømforbruk blir, men det kan bli nokså bra.

9468850[/snapback]

Det burde rett og slett kommet før, vi har hatt et enormt fattig produktår. X1950Pro kom mye tidligere sammenlignet med HD29xxPro.

 

EDIT:

Ellers så håper jeg at GDI anntyder november for ny GTX og GTS som han har nevnt at Nvidia har snakket om til pressen eller samlinger før i år.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Synes dette ble helt forvirrende jeg!

50% sier at det kommer ikke et nytt high end kort 30% spørr etter spørsmål og de resterende 10% sier at det kommer et nytt high end kort gra nVidia.

 

Hvis det er noen som har et konkret svar på om det kommer eller ikke, vil jeg ha source på det! www.theinquirer.net er ikke en pålitelig kilde.

 

Det jeg vil fram til er det at jeg og mest sansynelig alle her inne vil ha en ordentlig kilde hvis vi skal begynne å være serriøse.

Lenke til kommentar
Det jeg vil fram til er det at jeg og mest sansynelig alle her inne vil ha en ordentlig kilde hvis vi skal begynne å være serriøse.

9491378[/snapback]

Tror du er god hvis du finner det :)

9493281[/snapback]

Hehe, ja, men theinquirer er jo like pålitelig som en død frosk og det er ikke mye info man kan få av en død frosk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...