Gå til innhold

G9x info tråd

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha meg ultra i sli, så jeg regner med at alt kan kjøres på fullt langt ut i 2008 :!:

9349106[/snapback]

Jeg skal ha et rom med penger :cool:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
50 øringer, for du får ikke noe tøffere enn mange av de :p
Betalte en gang et Icemat Siberia headsett i 50 øringer på et LAN, sånn for pure faen, sparte 100 kr da men :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal ha meg ultra i sli, så jeg regner med at alt kan kjøres på fullt langt ut i 2008 :!:

9349106[/snapback]

Jeg skal ha et rom med penger :cool:

50 øringer, for du får ikke noe tøffere enn mange av de :p
Betalte en gang et Icemat Siberia headsett i 50 øringer på et LAN, sånn for pure faen, sparte 100 kr da men :)

9350059[/snapback]

He he he :!: glimmrende...kanskje jeg skal prøve det :thumbup:

Lenke til kommentar
Mulig det er skrevet noe om dette tidligere, men noen som vet hvor stor strømforsyning kortet vil kreve, selv har jeg en hiper 580w strømforsyning, håper de har klart og utvikle litt strømbesvarende kort også..

9351757[/snapback]

Tror du skal greie deg med psu´en du har. Det nye kortet skal kreve MINDRE strøm enn dagens 8800 kort :)

Lenke til kommentar
September, Oktober, November.. Ikke lenge til at Nvidia visstnok skal slippe den ny serien. MEN, hvis det er bare 3 måneder, hvorfor har de ikke mere speifikasjoner?

9352125[/snapback]

De er ganske linke til å holde tilbake info...

Vi som vet mer enn hva som har lekket så langt har skrevet under NDA-avtaler.

Minner om forrige generasjon (G80) da var ikke specs ute før i oktober (release var medio-november)

Lenke til kommentar

Vil jo uansett være helt talentløst å hoppe i taket og kjøpe et 8800GTX/Ultra for 3000 kroner når du vil kunne få en 9800GTS for bare litt mer. Regner sterkt med at 9800GTS fortsatt vil banke 8800GTX/Ultra med god margin, og noe særlig høyere pris tviler jeg de blir å ta, når kortene har fått komme på markedet og stabilisert seg på pris.

Lenke til kommentar
Vil jo uansett være helt talentløst å hoppe i taket og kjøpe et 8800GTX/Ultra for 3000 kroner når du vil kunne få en 9800GTS for bare litt mer. Regner sterkt med at 9800GTS fortsatt vil banke 8800GTX/Ultra med god margin, og noe særlig høyere pris tviler jeg de blir å ta, når kortene har fått komme på markedet og stabilisert seg på pris.

9356625[/snapback]

3000kr er ikke noe dårlig pris for gtx/ultra :) og de kan nok uansett konkurrere med 9800 kortene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...