SebRamsland Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Lyset i dette bildet liker jeg godt. Dersom spilleren var snudd andre veien (med ansiktet mot kamera), og kanskje med et nærmere utsnitt, så vil jeg tro at resultatet ville blitt bedre. Bildet er kanskje ikke tatt fra den mest kreative vinkelen Nå har jeg croppet bildet litt, for å vise hva slags utsnitt jeg tenkte på. Det blir liksom så veldig mye annet unødvendig som er i veien, med originalbildet. Endret 2. juni 2007 av Seb.R Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 jeg var der når bilde ble tatt. Og spilleren fikk desverre ikke til å dunke med ansiktet mot oss siden han er venstrehendt. Jeg likte ikke ditt eksempel utsnitt Seb.R. Jeg likte himmelen og omgivelsen ganske godt, og synes det blir bedre med de i bildet. Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Enig med at vinkelen var litt dum. Du burde kanskje stått i en annen vinkel, men det kommer helt an på. Vet ikke hvordan omgivelsene var fra andre vinkler. Croppingen over ble for dum, men enig at det bør croppes. Kanskje slik som dette: Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg tror at det kunne blitt en bra vinkel om fotografen hadde kommet så nær bakken så mulig å tatt bildet litt oppover mot den høye kurven og han som hoppet HØYT, lissom gi en følelse av høyde. Det å få den bakgrunnen bak der var bra. Jeg tror også du med fordel kunne gått litt nærmere han som dunket. altså ikke nærmere som i bort til han, men litt til venstre for å få en litt annen vinkel. Men jeg er litt uenig med de som vil ha utsnitt. Jeg mener bildet, med gutten og korva plassert i venstre bildekant og ikke i midten er veldig bra. Det som hadde gjort det enda litt bedre er om han ikke hadde hatt den strømstolpen bak seg. Jeg synes du har plaser gutten å korva veldig bra i bildet. Jeg synes at skyggene er bra, og det kunne vært fint å fått med hele skyggen til gutten. Jeg synes også det funker veldig godt det med at vi bare ser ryggen til gutten og at det er mørkt der, det gjør lissom slik at vi ikke får kontakt med gutten, og i dette tilfellet synes JEG det er bra. Jeg synes dette var et veldig godt bilde, men det kunne vært bedre uten de forstyrrende elementene i bakgrunnen. Nå som jeg har skrivi så mye og vært uenig med så mange vil jeg også nevne at dette er min subjektive mening og ikke noe fasitsvar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå