Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Røde prikker nå jeg barberer meg

Gjest gutt 15

Anbefalte innlegg

Gjest gutt 15

Hei! når jeg barberer meg nedentil får jeg sånne røde prikker som ser helt jævli ut! har lest er på forumet at det hjelper med aftershave. har tatt på det en del ganger nå men det hjelper ikke. Tok det på rett etter jeg shave på Torsdag og så var det nesten ingen røde prikker, men nå er det mange igjen selvom jeg har tatt på fler ganger på fredag og trosdag... Hva må jeg gjøre for å få bort disse? skulle helst hatt de vekk til i kveld... :p takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Barber deg i dusjen. Ikke barber deg hver dag, la det vokse litt. Barber deg med hårene. Barber deg forsiktig. Bruk et nytt blad. Og smør på med aftershave og fuktighetskrem etterpå.

Prikkene går vekk av seg selv, vet ikke om noe som får de vekk fortere. Hjelper kanskje å gå med litt luftige boksere (ikke vet jeg).

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Etter at jeg begynte å bruke et produkt som heter Ultra Shave får jeg nesten aldri røde prikker etter barbering. Høvelen glir lett og huden føles ikke irritert i det hele tatt etter barberingen. Har også hatt gode resultater med et par andre barberkremer, men denne er definitivt den beste jeg har prøvd! Og som sagt over, husk å barbere deg med hårretningen, siden det da er mindre sjanse for at håret vokser innover i huden.

usps1.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...