Gjest gutt 15 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hei! når jeg barberer meg nedentil får jeg sånne røde prikker som ser helt jævli ut! har lest er på forumet at det hjelper med aftershave. har tatt på det en del ganger nå men det hjelper ikke. Tok det på rett etter jeg shave på Torsdag og så var det nesten ingen røde prikker, men nå er det mange igjen selvom jeg har tatt på fler ganger på fredag og trosdag... Hva må jeg gjøre for å få bort disse? skulle helst hatt de vekk til i kveld... takk for alle svar! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Barber deg i dusjen. Ikke barber deg hver dag, la det vokse litt. Barber deg med hårene. Barber deg forsiktig. Bruk et nytt blad. Og smør på med aftershave og fuktighetskrem etterpå. Prikkene går vekk av seg selv, vet ikke om noe som får de vekk fortere. Hjelper kanskje å gå med litt luftige boksere (ikke vet jeg). Endret 2. juni 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Smak & Behag unirens motvirker røde og såre nupper ved barbering av bikinilinjen og etter intimbarbering. Kan brukes av både han og henne.Bruk: Etter barbering påsmøres gelèen i et tynt lag over området. La det virke i to minutter. Gjenta gjerne påsmøringen dagen etter. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Hvis det er første gang (el. litt mer) så kan skinnet det du barberer bli litt tørt, og andre ting som utslett kan forekomme.. Husker dette selv (i fjeset da, ikke der nede), men antar at det er samme konseptet edit: Og hvis moren din har noe sånt liggendes, så kan du jo bruke det: Vaseline Intensive Care Endret 3. juni 2007 av Wubbable Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hvis du barberer deg mot hårstråene, vil håret vokse inn i huden, irritere og skape røde prikker. Barber alltid med hårretningen. Dvs - ikke barber oppover. Lenke til kommentar
Vralteladden Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Etter at jeg begynte å bruke et produkt som heter Ultra Shave får jeg nesten aldri røde prikker etter barbering. Høvelen glir lett og huden føles ikke irritert i det hele tatt etter barberingen. Har også hatt gode resultater med et par andre barberkremer, men denne er definitivt den beste jeg har prøvd! Og som sagt over, husk å barbere deg med hårretningen, siden det da er mindre sjanse for at håret vokser innover i huden. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) slettet alt, så ikke at det stod "nedentil" Endret 10. juni 2007 av cozmos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå