plakatmannen Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hei! Jeg har hatt min 226BW i litt over ei uke nå, men føler ikke jeg får stilt inn fargene helt riktig. Det er litt mye blått i den, og den virker mørkere i toppen. Jeg har prøvd å stille ned litt på kontrast og lysstyrke, og litt på fargene i tillegg. Jeg føler likevel ikke det blir helt riktig. Noen som har samme skjermen med samme problemer? Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Har ikke den skjermen men måtte returnere en LG2000CN pga samme feil du beskriver.Den er enten feilprodusert eller noe har fått en smell i posten.Du bør returnere den og få en ny.Sjekk ved å ta opp dialogbokser/bilder med lik farge og flytt de rundt/oppe og nede på skjermen.Bruk et bakgrunnsbilde på skrivebordet som er likt på fargen over det hele.Da burde det være lett og se om den er "skeiv" i bildevisningen. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Har prøvd mange forskjellige innstillinger, og får det ikke bedre. Jeg prøvde å kjøre hele skjermen med en farge. Når jeg f.eks. tar en gul/oransje, blir den for "vill" og energisk i toppen, or lys i bunnen. Jeg skal sende en mail til Amentio og spørre dem. Setter pris på om noen andre også er kjent med problemet, eller om det evt. kan fikses på noen måte. Mvh iHap Lenke til kommentar
zIUx Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Føler det er noe av det samme på min ASUS MW221u som det skal være lik spec på (nesten, utenom 1:700 her). Eneste med denne skjermen er at jeg har "splendid" funktionen.. Da jeg kan bytte kontrast pre-sett til de forkjellige tinga jeg driver med. Lenke til kommentar
MaDKiM Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Nå som du sier det så ser jeg det på min 226BW. Er A-panel og er den andre 226BW jeg har hatt. Den første var C-Panel og var defekt. Tok et bilde av skjermen med Orange farge på bakrunden: Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Huff da... Akkurat som min skjerm det der. Er alle disse skjermene slik? Dette er veldig irriterende når jeg designer forskjellige ting, så ser det ut som en svar gradient, istedenfor samme farge. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Huff da... Akkurat som min skjerm det der. Er alle disse skjermene slik? Dette er veldig irriterende når jeg designer forskjellige ting, så ser det ut som en svar gradient, istedenfor samme farge. 8770769[/snapback] Noen som har S-skjerm som kunne ha postet et lignende bilde? Nesten litt redd jeg, tror ikke det kommer til å plage meg så mye, men det er jo uansett et irritasjonsmoment da Har bestillt en fra ComputerCity og etter det jeg har hørt så sender de ut S-paneler Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Er denne gradienten en god nok grunn til å få byttet skjerm tror dere? Jeg har også A-panel. Lenke til kommentar
Fury Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Har en Samsung 226BW S-panel som jeg kjøpte fra Netshop et par uker siden og jeg tok noen bilder for sammenligningen sin del. Merk at med forskjellige vinkler mot skjermen så får du ulike resultater. Denne er fra normal høyden som jeg vanligvis bruker skjermen min med: Her er fra en større høyde: Og så tok jeg et bilde vinkel-rett på skjermen: Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hvis det er verdt å vite så ser jeg det på min også, er c panel da. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Siden det er slik på så mange skjermer, er dette produksjonsfeil, eller skal det være sånn? Regner ikke akkurat med det, men... Lenke til kommentar
Thiazi Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Ser ut som en fin soloppgang det der ... Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Har samme på mitt C-panel. Noen flere med S-panel som kan sjekke? Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Har S-panel, og der er det IKKE forskjell nede / oppe. mvh r.- Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg har ikke dette problemet med andre farger en oransje :S Vet ikke hvilket panel det er dog, har ikke sjekket... Bountyhunter Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Tror dere det er noen sjanse for å få byttet disse skjermene? Siden "alle" har denne "feilen"? Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hvis det har gått mer en 14 dager tviler jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå