staagri Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 For ganske mange år siden brukte det å ligge sjakkspill inne på windows, men det er nå slutt på.Er det noe som vet hvor jeg kan få tak i sjakk spill som går under Win Xp? Er ikke ute etter noe super avansert proff spill. På forhånd takk. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Har du hørt om google? Da kan jeg tenke meg 3 ord å søke på: chess (engelsk for sjakk :wink: ), game (gjett!) og download. Første linken som popper opp er denne. Hvis ikke denne passer så er det jo 100 treff til ca. Good luck! EDIT: Sorry, var ikke meningen å være spydig, men det er både enklere og raskere å søke før en spør Er maaaaange som ikke forstår det nemlig. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Sjakk? Du tenker vel ikke på Othello/Reversi, vel? Det er online i XP, iallefall. Lenke til kommentar
staagri Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Tenkte ikke på online spill, bare et vanlig for innstalasjon lignende kabal osv. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Ok. Men var det sjakk eller reversi du ville ha tak i? (Google er fortsatt din venn) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 sier bare en ting... www.planetblood.com Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Husker ikke hvorfor jeg skrev det Må vel ha gått in på feil topic eller no :oops: Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Battle Chess er tingen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå