Gå til innhold

Forslag til ny viftestyring i nytt kabinett


Anbefalte innlegg

Er ute etter ny viftestyring og lurer på om det er noen som har noen forslag her. Har sett litt på en fra Sunbeam. Noen som har noen erfaringer med denne? Ser også etter andre om det er noen som har noen forslag.Det er imidlertid noen punkter jeg ønsker av viftestyringen.

- LCD display

- Temperatursensorer

- Mulighet for manuell og automatisk styring

 

Har også sett på en Aerocool Gatewatch som etter det jeg har lest er en av de bedre. Problemet er imidlertid at den opptar mye plass. Er det noen som vet om lignende, men bare 1x5,25"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den sunbeam styringa er noe drit. Første jeg fikk virket ikke, den jeg nå har kjører alle viftene på minimum helt til en av temp sensorene går av, da er det lit alarm, også starter alt på flat pedal til pc'n er omstarta ... - lite fornøyd i alle fall..!

I tillegg så klarer den å lage en eller annen hvinende lyd fra mist viftene, slik at vifter som ikke høres på fullt nå plutselig plystrer når de går sakte ..

:(

Lenke til kommentar
den sunbeam styringa er noe drit. Første jeg fikk virket ikke, den jeg nå har kjører alle viftene på minimum helt til en av temp sensorene går av, da er det lit alarm, også starter alt på flat pedal til pc'n er omstarta ... - lite fornøyd i alle fall..!

I tillegg så klarer den å lage en eller annen hvinende lyd fra mist viftene, slik at vifter som ikke høres på fullt nå plutselig plystrer når de går sakte ..

:(

8789141[/snapback]

Hm, høres mystisk ut det da. Får se om finner noe alternativ da. Noen som vet om en bra en?

Lenke til kommentar

viftene går alle veier.... innsug til HD' er samt prosessorvifta og avtrekk i bakkant, + strømforsyninga da. I tillegg står det ei vifte som blåser på minnebrikkene, denne kjører jeg kun på minimum. Har kopla viftestyringa til prosessorvifta, men dette bråker for mye.!

 

Kommer til å legge om til en zalman mfc1 styring, så nå lurer jeg bare på om noen vet om en grei måte å overvåke temperaturene i kabinette på ekstrent, altså ikke via software.

Lenke til kommentar
viftene går alle veier.... innsug til HD' er samt prosessorvifta og avtrekk i bakkant, + strømforsyninga da. I tillegg står det ei vifte som blåser på minnebrikkene, denne kjører jeg kun på minimum. Har kopla viftestyringa til prosessorvifta, men dette bråker for mye.!

 

Kommer til å legge om til en zalman mfc1 styring, så nå lurer jeg bare på om noen vet om en grei måte å overvåke temperaturene i kabinette på ekstrent, altså ikke via software.

8847692[/snapback]

Kanskje se på denne. Kanskje litt vanskeligere plassere, men finnes sikkert noen andre også en stand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...