gitarfreak Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 http://www.xboxic.com/news/2999 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 For å være ærlig, var ikke det der noe fint cover... Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 For å være ærlig, var ikke det der noe fint cover... 8764747[/snapback] enig Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 tviler på at de gidder stemple "microsoft game studios" over hele greia, må være fake.. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Kjøper nok Limited Edition, da slipper jeg det coveret Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 , den var rett og slett stygg...håper virkelig ikke det blir det ferdige coveret! Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 tror neppe dette blir det ferdige coveret. Bungie må jo ha noe hemmlig. http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=69371 fant denne videoen, skal være bilder fra det nyeste gamepro bladet Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Synes det var ganske kult jeg Men jeg skal uansett ha Legendary edition da - koste hva det koste vil Endret 2. juni 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 tviler på at de gidder stemple "microsoft game studios" over hele greia, må være fake.. 8764936[/snapback] Hørt om vannmerke? Det er nok ikke med på coveret du ser i butikken vettu. Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Final Halo 3 box art revealed http://www.xboxic.com/news/3023 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Yes we are aware of the fact that this is about the twentieth time that we’ve ‘revealed’ Halo 3 box art but this time we’re fairly certain that this is really the final box art that’s going to be in stores this Fall. The new boxart first popped up on Xbox.com though it was just a tiny thumbnail then. Now Amazon.com, Gamestop and EBGames updated their listings with the new art. Amazon previously had that box art with all the watermarks, which has now been updated to the new cover, suggesting that this is indeed the real deal. Without an official announcement we don’t know anything for certain but we’re fairly sure that this is indeed the final art. First of there’s the M for Mature ESRB logo, until now the box art always had a RP certificate. The art isn’t new, it’s the Emotion wallpaper that has been up on Bungie.net since April 27th. There are some differences between the artwork on Bungie.net and that on the boxart though. The changes are very subtle and they can easily be achieved with some photoshopping, but it’s not like Amazon.com took the artwork and slapped some logos on there to make another placeholder. We’ll let you know if we get the final word from Microsoft on the box art but we’re willing to bet 2 Brute Grenades that this is indeed the final art. Halo 3 will be in stores on September 25th in the US and September 26th in Europe. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Likte ikke den noe særlig heller jeg da.... Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 synes den var bra eg, men skal ikke ha stander edition, det blir collector edition på meg Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Får håpe CE blir litt mer stilrent. Blir nok en sånn en på meg. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 den var et greit kover men ikke det beste jeg har sett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 skal dere se på koveret eller spille? Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 skal dere se på koveret eller spille? 8806612[/snapback] koveret selvfølgelig Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 for min del kan koveret være svart , men halo 3 stemplet på med røde store bokstaver , kommer ikke til og se det etter at cd er satt i 360 uansett , blir ikke tatt ut før jeg må ha ny cd , noe jeg måtte med halo 2 .... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg er særdeles glad i snakk om Halo men jeg liker absolutt ikke forumstråder uten en reèl diskusjonsemne. Hva vil du frem til her gitarfreak? Hvilken diskusjon rundt Halo 3-coveret ønsker du? Tenk litt på det og send meg PM på hva du ønsker å diskutere så fikser du et bedre førsteinnlegg og vi åpner tråden igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg