Gå til innhold

Gratis bagasjemerker fra SAS!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk for tipset!

Håper bare jeg var rask nok med å bestille  ;)

8765771[/snapback]

Slike bagasjemerker i plast får man gratis overalt: hos reisebyråer og hos de fleste flyselskaper.

Jeg postet det allerede i denne tråden, men det ble tydeligvis sensurert bort. Det er lett å gjette av hvem og hvorfor...

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Unødvendige negative kommentarer blir slettet. Da spesielt med henblikk på din kommentar "hvem vil latterliggjøre seg selv med å gå rundt og reklamere" etc. :)

Les gjerne retningslinjene for mer informasjon. Ber herved om at videre reaksjoner tas over PM.

Edit: Avslutningsvis kan jeg informere om at det ikke dreier seg om de vanlige papirlappene du får på flyplassen eller hos alle reisebyråer.

Endret av Robbiedeluxe
Lenke til kommentar
Edit: Avslutningsvis kan jeg informere om at det ikke dreier seg om de vanlige papirlappene du får på flyplassen eller hos alle reisebyråer.

8767520[/snapback]

Hva er forskjellen? Gikk inn på linken du postet og så ikke noe spesielt ved dem(?)..

Lenke til kommentar

Eg har ikkje sett desse sjølv, men det ser ut til å være litt store plastbrikker i hardplast med navn og adresse på. Dei er kraftigare, tåler meir enn lappane du finn på flyplassen og er lettare å bruke om igjen.

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen? Gikk inn på linken du postet og så ikke noe spesielt ved dem(?)..

8767666[/snapback]

Prøvde å forklare litt her.

Videre må jeg nok informere om at dette er siste gangen jeg deler tips med denne delen av forumet, dessverre. Helt utrolig at man kan få et slikt oppstyr når man ønsker å være hyggelig å dele tips med andre. Jaja.

Lenke til kommentar

Vil bare påvise at jeg har disse vanlige papirlappene Star Alliance har ved skrankene og service deskene. Min ene sekk har hatt rundt 30 flighter over 7 år og papirlappen er like god. Si meg da så, hvordan kan de i plast tåle mer? Tror nok det har litt med hvor "eksklusivt" det skal være jeg, i den grad adresselapper kan være eksklusive :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...