Roberto Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 SAS gir bort gratis bagasjemerker til alle EuroBonus medlemmer. Før har dette kun vært forbeholdt sølv- og gullmedlemmer. http://www.sas.no/templates/FlexiblePage.a...age=NO&vst=true Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Takk for tipset! Håper bare jeg var rask nok med å bestille Endret 2. juni 2007 av stealthy Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Takk for tipset! Håper bare jeg var rask nok med å bestille 8765771[/snapback] Slike bagasjemerker i plast får man gratis overalt: hos reisebyråer og hos de fleste flyselskaper. Jeg postet det allerede i denne tråden, men det ble tydeligvis sensurert bort. Det er lett å gjette av hvem og hvorfor... Endret 2. juni 2007 av robertaas Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Unødvendige negative kommentarer blir slettet. Da spesielt med henblikk på din kommentar "hvem vil latterliggjøre seg selv med å gå rundt og reklamere" etc. Les gjerne retningslinjene for mer informasjon. Ber herved om at videre reaksjoner tas over PM. Edit: Avslutningsvis kan jeg informere om at det ikke dreier seg om de vanlige papirlappene du får på flyplassen eller hos alle reisebyråer. Endret 2. juni 2007 av Robbiedeluxe Lenke til kommentar
Knast Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Edit: Avslutningsvis kan jeg informere om at det ikke dreier seg om de vanlige papirlappene du får på flyplassen eller hos alle reisebyråer. 8767520[/snapback] Hva er forskjellen? Gikk inn på linken du postet og så ikke noe spesielt ved dem(?).. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Eg har ikkje sett desse sjølv, men det ser ut til å være litt store plastbrikker i hardplast med navn og adresse på. Dei er kraftigare, tåler meir enn lappane du finn på flyplassen og er lettare å bruke om igjen. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Hva er forskjellen? Gikk inn på linken du postet og så ikke noe spesielt ved dem(?)..8767666[/snapback] Prøvde å forklare litt her. Videre må jeg nok informere om at dette er siste gangen jeg deler tips med denne delen av forumet, dessverre. Helt utrolig at man kan få et slikt oppstyr når man ønsker å være hyggelig å dele tips med andre. Jaja. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Helt utrolig at man kan få et slikt oppstyr når man ønsker å være hyggelig å dele tips med andre. Jaja.Og helt utrolig hvor mye oppstyr det kan komme av at man sier at man også kan få tak i slike merkelapper i plast mange andre steder... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Det er jo nettopp det man ikke kan! Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Vil bare påvise at jeg har disse vanlige papirlappene Star Alliance har ved skrankene og service deskene. Min ene sekk har hatt rundt 30 flighter over 7 år og papirlappen er like god. Si meg da så, hvordan kan de i plast tåle mer? Tror nok det har litt med hvor "eksklusivt" det skal være jeg, i den grad adresselapper kan være eksklusive Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Går ikke dette som reklame da, moderator? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Går ikke dette som reklame da, moderator? 8769539[/snapback] Det er gratis, ingen tjener noe som helst. Jeg bestiller dem selv for noen EuroBonus members jeg vet, men selv er jeg UA medlem, så ikke aktuelt. Si takk til Robbie. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Damn! Utsolgt... 8791249[/snapback] Ergo, tråden kan stenges(eller?). Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Takk for tipset. Håper bare ikke jeg var for sent ute med å bestille :/ Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 I dag mottok jeg 4 stk bagasjemerker i posten. Mye bedre kvalitet enn vanlige bagasjemerker! Nå slipper jeg å skrive nye bagasjemerker hver gang jeg skal ut å reise Så nok en gang, tusen takk for tipset Robbiedeluxe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå