Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermen skrur seg av.

Anbefalte innlegg

Hei.

Sitter her med et rimelig irriterende problem, av og til så skrur skjermen min seg av og lyset ved powerknappen begynner å blinke.

Det er ikke verre enn at jeg trykker inn og ut på powerknappen for å få det til å funke, men som en hardbarka gamer som jeg er, så er dette ekstremt irriterende i hvert fall når det skjer hyppig.

Noen som har peiling?

Har skrudd av hibernate(dvale)modusen.

mvh Tommy O.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dette vil være normal feilsøkings spørsmål du vil få, så jeg annbefaller at du låner av en venn bare for og forsikre service verkstedet om at feilen er i skjermen.

Høyst sannsynlig har en kondensator eller noe tatt kvelden i skjermen, den vil bli byttet av service verkstedet mot en tilsvarende eller ny.

Veldig få repparerer faktisk skjermer nå fortiden, er billigere og gi deg en refurbished.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hei.

Sitter her med et rimelig irriterende problem, av og til så skrur skjermen min seg av og lyset ved powerknappen begynner å blinke.

Det er ikke verre enn at jeg trykker inn og ut på powerknappen for å få det til å funke, men som en hardbarka gamer som jeg er, så er dette ekstremt irriterende i hvert fall når det skjer hyppig.

Noen som har peiling?

Har skrudd av hibernate(dvale)modusen.

mvh Tommy O.

8763826[/snapback]

leste det du skrev og må bare si, jeg har nøyaktig det samme problemet med min SyncMaster 957mb.

Jeg er sikker det ikke er skjermkortet mitt og tviler det er ditt det er noe galt med.

Dette har skjedd før en gang men da fikset det seg selv etter noen timer.

men nå er altså problemet tilbake, når jeg trykker power knappen hører jeg de vanlige lydene den lager når den sender elektrisitet gjennom skjermen men så blinker bare lyser ved siden av knappen...

Noen med lignende eller samme problem som har funnet en løsning, tror nemlig det er noen feil med dette produktet egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...