jonas_blomster Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hei jeg vurdere å kjøpe denne disken. Tror dere at det hadde vært et godt kjøp? Syntes den var nesten litt skummelt billig iforhold til andre disker Mvh Jonas Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Er rimelig, men diskene er blitt veldig mye rimeligere den siste tiden. Funker sikkert fint til ditt formål den. Du kan jo kjøpe to siden den er så billig, og ha backu av disken? :-) Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 tror ikke jeg har behov for 1.5tb men tror jeg går for den jeg Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hei jeg vurdere å kjøpe denne disken. Tror dere at det hadde vært et godt kjøp? Syntes den var nesten litt skummelt billig iforhold til andre disker Mvh Jonas 8763800[/snapback] Vurderer selv denne disken..virker som et godt kjøp... for vente litt må få med meg flere tester med denne disken.. Lenke til kommentar
myrlas Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hei jeg vurdere å kjøpe denne disken. Tror dere at det hadde vært et godt kjøp? Syntes den var nesten litt skummelt billig iforhold til andre disker Mvh Jonas 8763800[/snapback] Vurderer selv denne disken..virker som et godt kjøp... for vente litt må få med meg flere tester med denne disken.. 8768101[/snapback] Jeg er keen på denne selv. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Har bestilt den nå Skal si ifra hva jeg syntes når jeg får den Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Si fra etter et år, når disken har røket :-) Har ikke lest noen tester, men er litt skeptisk til eksterne disker, etter å byttet inn mine maxtor disker 3 ganger eller noe sånt pga de sluttet å fungere. Lenke til kommentar
adder1972 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 aldri hatt problemer med eksterne disker. Bare på at de kjøler skikkelig og at du ikke mister dem i gulvet eller flytter dem raskt mens de spinner. Lykke til, S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå