Gå til innhold

ATI + Steam = Gratis spill


Anbefalte innlegg

Hei jeg må bare dele dette til foket

 

alle som bruker steam jeg anbefaler dere å få tak i et ATI kort nå og instaler det så skal dere få Half-Life 2: Lost Coast and Half-Life 2: Deathmatch

 

hvist du har et ATI RadeonT HD 2900 XT will also receive, upon release via Steam, the highly anticipated trio of new games coming from Valve: Team Fortress 2, Portal, and Half-Life 2: Episode Two. Some conditions apply.

 

Kilde:

http://www.guru3d.com/newsitem.php?id=5393

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De fleste som har ATi kort har allerede disse..

HL2 fulgte med X800 korta og oppover.. Og så vidt jeg vet så var Lost Coast en Tech-Demo som viste Source-Engine med HRD bruk.

HL2:Deathmatch er bare en mod til HL2 som enabler deathmatch, denne får du gratis hvis du har HL2 innstallert, noe MANGE har. (eller kan kjøpe for 100kr eller noe.)

Og på min Steam har jeg alltid hatt både Lost Coast og HL2:Deathmatch..

I mitt syn så er dette et veldig dårlig PR stunt..

Lenke til kommentar

Dette virker jo som en bra deal ved første øyekast, men som folk sier, har en half-life 2 (og det burde man ha om man skal ha noe særlig interesse av hl2DM og LC) så har en allerede lost coast og hl2:dm. Så i bunn og grunn er det ikke noe særlig til deal allikevel. :p

 

Ep2, tf2 og portal blir jo solgt i en pakke, så det kommer neppe til å koste særlig mer enn et vanlig spill. Da synes jeg heller det er bedre å punge ut 300 noe spenn for den enn å kjøpe meg en overprisa mandagsutgave av et skjermkort. Men det er dog bare meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...