advanced_killer Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 musen min MX Revolution har laddet den i ca 30 min, men aner ikke hvor lenge som skal til! kan noen si sånn ca!? Lenke til kommentar
HelgeVarne Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) musen min MX Revolution har laddet den i ca 30 min, men aner ikke hvor lenge som skal til! kan noen si sånn ca!? 8763713[/snapback] Tror du bomma ganske kraftig på kategorien her du "Hjelp til kjøp og salg av PC" Men nei, jeg har ikke peiling. Sjekke bruksanvisning e.l.? Må bare legge til: Hater trådløs mus! EDIT: LADE, ikke "ladde" kunne ikke dy meg Endret 2. juni 2007 av HelgeVarne Lenke til kommentar
advanced_killer Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) oi! jeg er fra tromsø her sier vi LADDE! :P:P men jeg gidder bare ikke lese bruksannvisningen! Endret 2. juni 2007 av advanced_killer Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Flyttes til kategorien for Mus og tastaturer. Lenke til kommentar
BioZ Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 har samme mus selv er ikke sikker på hvor lang tid den trenger å stå til ladning før batteriet er fult igjen, men gjetter ca 2 timer... bare la den stå til alle de 3 grønne lysene lyser (4 lys om du teller med batteriet) Lenke til kommentar
advanced_killer Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 har samme mus selv er ikke sikker på hvor lang tid den trenger å stå til ladning før batteriet er fult igjen, men gjetter ca 2 timer... bare la den stå til alle de 3 grønne lysene lyser (4 lys om du teller med batteriet) 8763787[/snapback] takk! <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå