GeForcy-X Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Jeg prøvde alt, men klarer ikke å få den til å fungere uansett! Jeg har en IDE harddisk, som har xp (WD 20gb). Er det noe med master og slave å gjøre? CD-rommet mitt er master og mine to harddisker WD 320gb og WD 20gb er slave! Når jeg kobler til min nye SATA2 harddisken, så står det at den er enable og at den er slave. Men jeg finner ikke den på min datamaskin! Kan noen hjelpe meg med dette problemet? Har mange spill og ikke nok plass på den 20gb harddisken her er linken til den nye harddisken min: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331868 takk Endret 2. juni 2007 av everything_dude Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Skal vel ikke stille noe "master / slave" på SATA2 disker? Selv koblet jeg den ihvertfall til SATA2 porten, gikk inn i biosen, så at PCen hadde funnet disken, så gikk jeg inn på min datamaskin, der jeg så disken, og formaterte den btw, linken din funker ikke.. Endret 2. juni 2007 av jonas_blomster Lenke til kommentar
GeForcy-X Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Skal vel ikke stille noe "master / slave" på SATA2 disker? Selv koblet jeg den ihvertfall til SATA2 porten, gikk inn i biosen, så at PCen hadde funnet disken, så gikk jeg inn på min datamaskin, der jeg så disken, og formaterte den btw, linken din funker ikke.. 8763716[/snapback] Jeg finner den også på biosen men ikke i Min datamaskin! Hva er problemet? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 merkelig har du koblet den i slott 1 da? vet ikke om det skal ha noe å si, men verdt et forsøk. ellers vet jeg ikke hva det kunne ha vært Lenke til kommentar
GeForcy-X Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 merkelig har du koblet den i slott 1 da? vet ikke om det skal ha noe å si, men verdt et forsøk. ellers vet jeg ikke hva det kunne ha vært 8763746[/snapback] prøvde alle tilkoblinger.. Lenke til kommentar
Aginaridan Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Du har partisjonert og formatert den? Lenke til kommentar
GeForcy-X Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Du har partisjonert og formatert den? 8763762[/snapback] nei, skulle jeg gjøre det først? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg kunne ihvertfall formatere min fra windows... Lenke til kommentar
GeForcy-X Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Så jeg må først formatere den også installere xp på nytt? Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hadde ikke du windows på en annen disk da? Om du skal ha windows på den disken som ikke funker må du boote fra windows CDen og derfra formatere den, så installere windows. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Du må initialisere, partisjonere og så formatere den. Du trenger ikke installere OS på nytt (med mindre du skal ha OS på den disken). Lenke til kommentar
GeForcy-X Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg formaterer harddisken nå. Tusen takk for hjelpen alle sammen! Hadde ikke greid det uten dere!! Lenke til kommentar
The-Flu Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Det er flott Endret 2. juni 2007 av The-Flu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå