Liien Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Heisann... Jeg har et Creative Audigy lydkort. Problemet er at jeg ikke får lyd når jeg er på internett. Det jeg mener med det, er at jeg ikke får lyd når jeg skal f. eks se filmer på youtube osv. Jeg har lastet ned drivere og jeg har gått på kontrollpanelet og dratt alle lyd justeringene på det høyeste. Noen som har hatt samme problemet? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 men du får lyd ellers i andre applikasjoner? .. -Stigma Lenke til kommentar
Liien Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Ja, jeg får lyd når jeg hører på musikk. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) *slett* Endret 2. juni 2007 av garanti Lenke til kommentar
Strepto91 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Prøv å reinstaller windows media player... det hjalp iallefall for meg da dette en gang skjedde Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (...) jeg ikke får lyd når jeg skal f. eks se filmer på youtube osv.8763512[/snapback] Prøv å reinstaller windows media player... det hjalp iallefall for meg da dette en gang skjedde8763628[/snapback] Youtube bruker Macromedia Flash som API for videospillerne/videoklippene sine. Det finnes en rekke verktøyer til nettlesere som muter lyden (demper lyden helt) i alle flash-vinduer i nettleseren. Dette er populært for å gjøre bukt med lyd i reklamer på nettet, men vil så klart også mute youtube, google video, etc. Sjekk om du ikke har noen slik Flash-mute-plugins eller innstillinger slått på Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hvor sjekker man slikt?? Har noe av det samme problemet selv nemlig. Får ikke lyd hverken fra VG:TV, MUTV eller TeamTalk TV. Har prøvd å sjekke litt her og litt der men har ikke funnet noe enda. Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå