ZoomZoom McMoen Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Har et ASUS A7V333-RAID, og skulle gjerne hatt det tilleggskortet som har S/PDIF porter, men jeg kan ikke finne dette i noen web-shoper... Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette tilleggskortet?? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Nei si det..... Men så denne på bruktmarkedet, se om han fortatt har den. Ellers så tror jeg nokk du kan bruke et uorginalt kort, altså et som er laget for et annet HK, men det er jeg ikke sikker på, og da ville jeg passet på å beholde kviteringen. Lenke til kommentar
ZR Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Gå til PCutstyr.no og let under diverse under hovedkort. Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 skal funke fint med nesten hvilken som helst s/pdif bracket tror jeg, men du må kanskje ordne litt på ledningene (det gjorde jeg og funker fint). Det trengs bare tre ledninger for lyd ut (+5v, GND og signal) tilsvarende for lyd ut. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Asus S/PDIF-all Module @ komplett Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Har kontaktet både Komplett og PcUtstyr om de kortene som dere har nevnt over, og begge steder får jeg svar at disse ikke passer... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Bestill fra asus.com eller noe da. Eller ring til den norske importøren så fikser sikkert grossisten noe for deg. Hvis den koster under 200kr fra internett slipper du å betale toll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå