greiven Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hei! Nå snart skal jeg snart kjøpe meg Yamaha DT. Har vurdert en i Bodø-området, og en i Bergen-området. Hvis jeg velger den i Bodø-området frakter båten pappa jobber på den nedåver til Rørvik. Men hvis jeg går for den i Bergen området må jeg frakte den med Hurtigruta oppåver til Rørvik. Noen som har litt peiling om hva det vil koste å frakte en moped fra Bergen til Rørvik med hurtigruta? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Rørvik er forresten i Nord-Trøndelag. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Virkelig ingen som har en teori en gang?! De som vet noe, svar! Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ring til Hurtigruten da vel. Finner sikkert nummeret på gule sider eller noe. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Ring til Hurtigruten da vel. Finner sikkert nummeret på gule sider eller noe. 8766281[/snapback] Åpent bare i hverdager. Håper og gi til svar til selger om dette spørsmålet så fort som mulig. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Prøv å send en e-post til [email protected] :-) Lenke til kommentar
greiven Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Booking er ikke det bare bestilling av biletter da? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Jo, det du frakter må vel også ha en slags billett? :-) Lenke til kommentar
greiven Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Jo, det du frakter må vel også ha en slags billett? :-) 8766518[/snapback] Jo, godt mulig det. Flere inspill karer, trenger hjelpa deres Tror dere det blir over 1000 kroner? Lenke til kommentar
valentino Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 For å få gods med på hurtigruten må du bruke http://www.norlines.no/ Telefonnummer og slikt finner du nok på siden der. Vet ikke om det finnes en fraktkalkulator, men om du ringer har du uansett mye bedre mulighet å få rabatt. Kanskje du er student og kan spørre om studentrabatt? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Ringte hurtigruta og spurte. Det blir 1600kr m/moms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå