Ronny M Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Det er en stund siden jeg har vært i bios å rota, men i dag skulle inn å gjøre noen justeringer, men kommer ikke inn. Det skal bare være å trykke DEL under POST, men det ser ikke ut til at tastaturet fungerer før etter POST, for da begynner lampene å lyse på tastaturet. Det er PS2. Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hmm... om du er sikkert på at knappen er riktig, men tastaturet ikke blir aktivt før boot (litt sært USB tastatur?), så må du nok evt. ty til å bruke et gammelt alternativt tastatur for tilfellet. Det er ikke så mange andre ting du kan gjøre vil jeg tro. -Stigma Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Som sagt så er det vanlig PS2, ikke USB. Har vært mye i denne BIOS'en før så jeg vet det er DEL som er riktig, men nå virker det som det ikke er liv i tastaturet før det er for seint. Skjønner ikke hva som har skjedd. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Er det andre måter å lure seg inn i BIOS på? Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Fikk det til. Det var en kontroller som kranglet. Tok den ut, og alt fungerer som det skal igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå