ostenxx Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Kanskje tittelen var av en viss overdrivelse, men, men, faktum er allikevel at det har forekommet at tanker plutselig har kommet falende ned fra himmelen midt på slagmarken og så eksplodert! En gang drev jeg å fløy Flying Fortress på El Alamein. Da jeg landet etter et fallskjermhopp snudde jeg meg mot himmelen og så en liten svart prikk. Da jeg hadde ventet i ca. 1 minutt ble prikken til en storre gjenstand, og til slutt så jeg at det var en tank som kom rett mot hodet mitt i en helv**es fart. Jeg dauet på stedet... Artig liten egenskap med spillet dette. Men det er faktisk mer sansynlig at kometer faller ned fra himlen enn at tanker gjør det. For så vidt jeg vet er det ikke noen luftgående transportfly i spillet! Kanskje jeg har en av de første versjonene av spillet, skal prøve å oppgradere.... PS: Dette har bare skjedd 4 ganger på alle de atskillige titalls timene jeg har spilt spillet! Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg og får tankser i hode når jeg spiller, greit nok ikke ofte, men det hender. Like artig hver gang En fiffig liten bugg! Lenke til kommentar
ZyberZombie Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Hmmm, aldri skjedd meg... jaja... Stilig uansett :-? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Samme her, har sett både jeep og tanks komme ramlende fra himmelen og knuse, lurer på om de av en eller annen grunn detter gjennom bakken og kommer 'rundt', eller om y-koordinaten for respawn er bugga (eller noe annet). Har bare opplevd det i multiplayer, men det er kanskje fordi det er det jeg stort sett spiller. Har også opplevd at bomber jeg slipper har truffet flyet mitt uten at det har tatt skade (bombe+bratt stup eller oppned). Har også hatt periodiske, grusomme lag-problemer, til og med med to spillere på 100mbit LAN, synd at et ellers genialt spill har så pass mye bugs (v1.1). Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 Jaja, det med at flyet kan bombe seg selv skjer også med meg. Det skyldes ofte at jeg slipper bomben i det jeg skal til å stupe/dukke! Da kommer bomben i kontakt med flykroppen og det sier pang! Lite trolig, men det skjer bombesikkert. Slipper nå bombene i stø kurs, eller i det jeg hever flyet. Ellers synes jeg at stemmene til soldatene er ganske morsomme. Når man hopper ut fra fly vil han etter en stund prompe, i en hard kampscene med 10 kuler i brystkassa hører man et feminint: Auoutschhh ahhh ikkk ohtch! Ja,ja, dette er allikevel ting som hever spillet en smule! Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 dette har aldri skjedd med meg men hørtes riimelig morsomt ut. har fått bomba meg selv doh :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå