Gå til innhold

Kjøpe speilrefleks i Kina? Billig, fake og toll?

Anbefalte innlegg

Aldri hørt om piratkopi av Canon kamera/optikk.
Men Canomatic er fine greier. Alltid like trist når en kunde kommer inn med sitt splitter nye Canomatic-kamera, kjøpt i Asia, og lurer på hvorfor det ikke fungerer. Når vi forteller at det ikke er noe feil med kameraet, fordi det ikke er noen verdens ting inne i kamera det kan være feil på, så ser de ut som spørsmålstegn. Det hender slike ting ikke inneholder noe annet enn noe for å gi "mursteinen" de har kjøpt litt tyngde.

Canomatic er et kjent eksempel på å lure folk til å tro at de kjøper Canon automatisk kamera. Heldigvis lenge siden vi har opplevd det nå.

Nå har vel det lite med diskusjonen å gjøre, men tenkte bare jeg skulle nevne det :)

9054912[/snapback]

Kjip den der, ja...

Men i dette tilfellet så har selger gått ut med den informasjon om at det er et Canon Eos 5D med påfølgende L optikk, så jeg håper han snakker sant.

Har jo adressen hans, men vet ikke om jeg gidder å dra til Kina for å ta kneskålene hans :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men i dette tilfellet så har selger gått ut med den informasjon om at det er et Canon Eos 5D med påfølgende L optikk, så jeg håper han snakker sant.

Har jo adressen hans, men vet ikke om jeg gidder å dra til Kina for å ta kneskålene hans :)

9055086[/snapback]

Vet ikke om du gidder? Jeg hadde ikke en gang tenkt på å drømme om å fantasere om å ønske å ta kneskålene på en kinesisk svindler i Hong Kong eller Bejing :cry:

I hans egen by, siden man har giddet å reise langt.... :ermm:

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...