Wipeout Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Aldri hørt om piratkopi av Canon kamera/optikk.Men Canomatic er fine greier. Alltid like trist når en kunde kommer inn med sitt splitter nye Canomatic-kamera, kjøpt i Asia, og lurer på hvorfor det ikke fungerer. Når vi forteller at det ikke er noe feil med kameraet, fordi det ikke er noen verdens ting inne i kamera det kan være feil på, så ser de ut som spørsmålstegn. Det hender slike ting ikke inneholder noe annet enn noe for å gi "mursteinen" de har kjøpt litt tyngde. Canomatic er et kjent eksempel på å lure folk til å tro at de kjøper Canon automatisk kamera. Heldigvis lenge siden vi har opplevd det nå. Nå har vel det lite med diskusjonen å gjøre, men tenkte bare jeg skulle nevne det 9054912[/snapback] Kjip den der, ja... Men i dette tilfellet så har selger gått ut med den informasjon om at det er et Canon Eos 5D med påfølgende L optikk, så jeg håper han snakker sant. Har jo adressen hans, men vet ikke om jeg gidder å dra til Kina for å ta kneskålene hans Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Men i dette tilfellet så har selger gått ut med den informasjon om at det er et Canon Eos 5D med påfølgende L optikk, så jeg håper han snakker sant.Har jo adressen hans, men vet ikke om jeg gidder å dra til Kina for å ta kneskålene hans 9055086[/snapback] Vet ikke om du gidder? Jeg hadde ikke en gang tenkt på å drømme om å fantasere om å ønske å ta kneskålene på en kinesisk svindler i Hong Kong eller Bejing I hans egen by, siden man har giddet å reise langt.... Endret 12. juli 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Jeg kjøpte i min tid endel speilrefleksutstyr i Nepal og det var ekte vare som varte i mange år. Tror prisene dengang lå omtrent 1/2 av norsk pris. Jeg ville ihvertfall ikke vært skeptisk hvis man vet hva man gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå