tahenrik Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Hei og hopp! På tide med ny pc, men jeg er jo selvfølgelig grønn på området. Har kommet fram til dette oppsettet: https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=48119 Harddisk har jeg fra før... Vil denne fungere bra til spilling?!? noen endringer jeg absolutt burde gjøre??!? Det er forresten uaktuelt å kjøpe intel og nvidia. støtter de mindre underdogsa. Blir pcen bra? https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=48119 Endret 2. juni 2007 av tahenrik Lenke til kommentar
CyMTeC Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hei. Du må legge ut linken som tillater andre også å se handlevogna di. url ligger rett over lista. Lenke til kommentar
tahenrik Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 sånn? ble det bra?? takk for alle svar! Lenke til kommentar
CyMTeC Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Vil anbefale Intel C2D E6600 CPU nå pga. det gir best ytelse for pengene. Videre så er Crucial BallistiX noe av de beste minnebrikkene å få kjøpt nå for tiden. Hvis du går for ett 8800GTS 640/320MB kort, som kommer ut omtrent likt med R HD 2900XT i de fleste tester, så kan du spare litt på et billigere skjermkort og mindre PSU. De nye P35 korta har jeg sett har gitt veldig god ytelse og ligger på omtrent samme pris som det du har valgt. Vil også foreslå at du finner et litt mer holdbart kabinett siden man oftere bytte hw enn kabinettet. Ang. det å "måtte" holde seg til AMD av prinsipp er jeg prinippielt ( :!: ) imot fordi jeg/deg som forbruker burde se på hva du får mest ut av for pengene, ikke hvem pengene går til. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå