Gega Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Er det noen av dere som har fått denne skjermen...etter det jeg kan huske så var det vel endel som bestillte denne da PSDATA hadde juletilbudet.... Vist det er noen som har fått denne skjermen så vil jeg gjerne vite om den er bra....Jeg tenker på spillmessig om den holder mål... Uansett...jeg er interessert i å vite alt om denne skjermen...skarphet.lys..osv.osv. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 30. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2001 Neivel...ingen som har fått den enda...er det PS som er treg å levere eller har alle brukt opp pengene sine til jul..hehehehehe Lenke til kommentar
kloss Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Ja du må følge med på ny hetene jule posten forsvinner vett du. Kontainer miss sikkert fra posten side Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Jeg fikk min i går (lørdag) virker fett på cs har ikke testa none andre spill.. Lenke til kommentar
Bjorn-Ove Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Kan dere fortelle litt om skjermen? Hvordan opplever dere den, både subjektivt og objektivt? Har dere noen 15" LCD skjerm å sammenlikne med for å se forskjellene på skarphet, lys, mm...? Hadde satt pris på bra tilbakemeldinger siden jeg er på jakt etter ny skjerm. Bjørn-Ove Lenke til kommentar
Gega Skrevet 30. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2001 On 2001-12-30 16:04, Espen_^ skrev: Jeg fikk min i går (lørdag) virker fett på cs har ikke testa none andre spill.. Du må raske på med testinga di..hehehe Prøv noen bilspill vist du har Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Den skjermen SUGER!!! Jeg hadde en sånn før og jeg hadde bare problemer med den!!! Plutselig ble det allt mulig av farger i kantene og masse annet drit! Nei, velg heller et annet merket Lenke til kommentar
Sylte Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Jeg fikk skjermen for 2 dager siden. Virker bra, prisen tatt i betraktning. Skarpheten er bedre enn min ViewSonic 19" crt. Skjermen er mørkere oppe enn den er nederst. Håper på bedring når jeg får byttet til skjermkort med digital utgang. Har kjørt Collin mcrae 2.0 uten problem. Har MSI geforce2 skjermkort. [ Denne Melding var redigert av: Sylte på 2002-01-01 19:22 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå