4588pkdkrikue5c Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Heisann, Finnes det et kjapt program som kan erstatte Windows Bilde og Faksbehandling? Det leser nemlig relativt få formater, og det irriterer meg at jeg må inn i Photoshop o.l hver gang jeg bare skal se et bilde. Programmet må være raskt å støtte RAW, eller ARW som det så fint heter fra mitt kamera. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 FastStone MaxView syns jeg er en enkel og grei bildeviser. Beste alternativet til MS sin innebygde bildeviser jeg har vært borti. Det eneste som kan være litt irriterende er at den tilsynelatende ikke arrangerer bilder "alfabetisk" på samme måte som Windows, så rekkefølgen bildene vises i vil ikke nødvendigvis være samme som rekkefølgen Windows organiserer bildene i mappen. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Genialt program! Tusen takk Likte også godt at det hadde evnen til å lagre bildene på nytt som JPEG. Lightroom kan også dette, men ikke fult så enkelt. Takk! Endret 2. juni 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå