huf Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg holder på med det nå, og for å si det ærlig så har jeg aldri spillt et så fengende spill noensinne! Alt stemmer i spillet, sinnsykt god historie, og en god blanding av adventure/RPG/puzzle. For fans av RPG spill MÅ dette prøves. :) Er det noen andre enn meg som spiller Arx Fatalis? Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Enig... Arx = topp (og anbefales veldig for de som ennå tørker en liten nostalgitåre når de tenker tilbake på Ultima Underworld). Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2003 Hvor langt har du kommt deg mortenj? (jeg er akkurat ferdig med det questet med trollkongen Pog som vil ha att det idolet som har goblinane har stjelt) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 hmm.. er ikke det expansion' pack'en til Morrowind? Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Soldier_448: Nei, definitivt ikke expansion pack til Morrowind... omtale finner du her. huf: Er litt lengre, har fått tak i Krahoz og Zohark og skal nå ta turen til templet for å få ødelagt meteoren. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 åh.. nå husker jeg.. Leste en omtale i PCG tror jeg.. Så ganske kewlt ut.. Og Tribunal var vel exp'pakken til Morrowind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå